1
Vraag
2
Reacties
GottfriedJulius

Level 6
  • 124Posts
  • 7Oplossingen
  • 44Likes

Mijn kapotte Media Box XL en hoe het verder ging

Enkele weken geleden ging onze 1 jaar oude Media box XL gekke dingen doen.

Geluid viel random uit, ventilator ging heel hard draaien en tijdens terug kijken viel de box uit.

 

Ergo, de Media box was goed ziek.

Na contact met de klanten service zei de meneer "nou dan ruilen we hem om."

Nou graag zei ik. U krijgt een Media Nex Mini. Geen idee wat dat was zei ik. Als ik maar weer TV kan kijken.

De XL zit nl in ons start pakket. Dus ik vind dat wij kosteloos een vervangend apparaat moeten krijgen.

Gaan we in orde maken zei de medewerker nog.

 

Enfin, na een paar minuten kreeg ik de bevestiging. Tot m'n grote verbazing stond daar dat ik mijn pakket gewijzigd had !!! NIET DUS. En dat ze €19.95 in rekening gingen brengen. Dat leek mij geen goed plan.

Dat schoot mij in verkeerde  keelgat.

Ik wilde slechts een vervanger, een nieuwe XL box. zoals in m'n contract staat.

 

Goed, ik belde weer terug, da's wel fijn je krijgt een andere medewerker. Alles uitgelegd en hij vond het vreemd zoals het gegaan is bij de eerdere medewerker.

Had niet gemogen zei hij nog. Maar ja, ik zei;"wat gaan jullie er aan doen?"

Hij stelde voor om toch een Next Mini op te sturen want de XL was er niet meer of zoiets...........

En hij zei dat ik een credit krijg voor die €19.95. "want u heeft uw contract niet gewijzigd  u moet gewoon een nieuwe krijgen" zie hij.

 

Kijk zei ik  "now we are talking" zei ik.

En zo geschiedde. Is het toch nog allemaal goed gekomen !!!! Hulde aan de tweede "helper bij ZIGGO.

En binnen 24 uur kreeg ik de vervanger voor m'n kapotte XL maar nu een Next Mini.

Gelukkig heb ik in ons nieuwe huis op elke kamen coax en Ethernet liggen dus er was geen probleem.

Want dat was de eerste meneer ook vergeten op te merken.

Ik kan weer TV kijken.  En de kapotte Media Box XL mag zoals ZIGGO schreef naar de milieu straat....................

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
GottfriedJulius
Topicstarter
Level 6
  • 124Posts
  • 7Oplossingen
  • 44Likes

Ik kreeg dit van ZIGGO.

 

Dus dat volg ik braaf op.

 

Ziggo.jpg

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Het is prima zoals het is verlopen, maar de kapotte Media Box XL dient retour gestuurd te worden en niet naar de Milieu straat zoals de klantenservice dit vermeld heeft. U kunt hier een ticket uitprinten geheel gratis opsturen naar Ziggo

De Media Box staat namelijk nog op uw abonnement en deze dient kapot of niet retour, anders kunnen mensen hier weer mee gaan klussen en komt dit weer in handel en verkoop terecht. En product is eigendom van Ziggo en die brengt het naar de Milieu straat.

 

Waar stuur je de apparatuur naartoe?

Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken. 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Of download het retourformulier:

 

Tips voor het terugsturen:

  • Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
  • Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Dave! Mediaboxen xl hoeven niet (altijd) meer terug. Het beleid is sinds kort veranderd.

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Steefb ik weet hier niks van alleen dat ze retour moeten. Heb wel de vraag even uitgezet, ivm handel en zwarte markt etc, je begrijpt me wel. Maar ik wist hier niks van. Alvast Dank je wel voor de info. Zeer gewaardeerd 😊👍🏻

GottfriedJulius
Topicstarter
Level 6
  • 124Posts
  • 7Oplossingen
  • 44Likes

Ik kreeg dit van ZIGGO.

 

Dus dat volg ik braaf op.

 

Ziggo.jpg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic