Hallo,
Op het gevaar af dat veel van onderstaande opmerkingen al besproken zijn wil ik toch, na een maandje gebruik van de Mediabox Next, mijn verbeterpunten / zorgen kenbaar maken.
Verder niets dan lof over de Mediabox Next. Een hele verademing na jarenlang aanmodderen met de Mediabox XL. Na wat experimenteren met de instellingen ben ik tot de conclusie gekomen dat 1080p (voor mij) het mooiste beeld geeft.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
“Op het gevaar af dat veel van onderstaande opmerkingen al besproken zijn”
Dat is zeker al besproken, maar laat je daardoor vooral niet weerhouden, soms zakken dingen wat weg in de vele berichten en zo komt mooi naar voren wat herhaaldelijk als niet prettig ervaren wordt en wat meer prioriteit verlangt. @Barreltje
Goedemorgen @Barreltje,
Super dat je met ons je ervaringen deelt en ook verbeter tips aandraagt! Helemaal top!
Ook fijn om te lezen dat ondanks de kleine verbeter punten overall de Mediabox Next naar tevredenheid functioneert!
Na een week ben ik inmiddels al weer iets verder.
Blijft nog mijn eerste vraag staan. Is er kans op inbranden van de OLED tv bij veelvuldig zappen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.