1
Vraag
2
Reacties
Jan Filarski

Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Mijn TV verbinden met NetFlix

Hallo Allemaal,

Ik heb ook op m'n slaapkamer een SONY  40EX710 TV   (uitgerust met een Netwerkaansluiting) Leveringsdatum:  07-Oktober 2010

Die Netwerk aansluiting heb ik nu verbonden middels m'n Modem, met Internet

De bedoeling is om gebruikmakend van m'n abonnement bij Netflix, ook op m'n slaapkamer Neflix te kunnen bekijken.

Maar ik kan Netflix niet vinden, onder de "Video" keuze. Ik heb in ieder geval WEL verbinding met Internet.Als ik click op Search Internet Video, kan ik wel andere Internet Video providers vinden, zoals:

 

  • Stingray Qell
  • Wild.TV
  • Green.TV
  • iFoof.TV
  • UStudio
  • Tagesschau
  • DW

Maar dus geen Netflix.

Doe ik soms iets verkeerd ? 

 

Met Vriendelijke Groet

Jan Filarski

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Jan Filarski

Dat kan kloppen! De Mediabox XL en Mediabox Next hebben ingebouwde apps. Helaas zijn deze niet af te nemen voor een extra televisie in huis. Om Netflix te kijken op de TV in je slaapkamer sluit ik mij aan bij het advies van @Teun om dit te realiseren middels een ChromeCast. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

@Jan Filarski . Je toestel is helaas te oud. Chromecast er tussen en je probleem is opgelost.

 

Teun.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Op die tv zal geen netflix app zitten.

 

Wat is Netflix?

 

Je kunt Netflix kijken op een apparaat met een internetverbinding waarop de Netflix-app is geïnstalleerd, zoals een smart-tv, gameconsole, streaming mediaplayer, settopbox, smartphone of tablet. Je kunt Netflix ook kijken op je computer via een webbrowser. Je kunt de systeemvereisten voor compatibele webbrowsers bekijken of onze aanbevolen internetsnelheden voor optimale prestaties raadplegen.

 

Netflix kijken op TV? | Met deze 5 manieren kijk je Netflix op de tv (draadloostvkijken.com)

 

 

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Hallo Teun,

Stel ik koop een Chromecast en verbind deze met een HDMI poort van m'n TV

Wat moet ik dan nog verder doen, is het dan wel mogelijk dat ik NetFlix op Search Internet  Video vind?

Wat voor mogelijkheden heb ik dan?? 

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Hallo @Jan Filarski . Je zou het misschien wel kunnen vinden, maar je tv is te traag en te oud.

 

gr Teun

Jan Filarski
Topicstarter
Level 7
  • 155Posts
  • 5Oplossingen
  • 31Likes

Hallo Teun

Hiervoor had mijn TV wel NETFLIX maar toen was mijn TV gekoppeld aan een MediumBox XL

(die ik vorig jaar vervangen heb door zlefs een MediumBox Next)

En via één van deze combinaties kon ik NETFLIX gewoon ontvangen. 

Is er niet iets dat bijvoorbeeld zoiets als een MediumBox, en zó NETFLIX kan koppelen aan deze TV?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Jan Filarski

Dat kan kloppen! De Mediabox XL en Mediabox Next hebben ingebouwde apps. Helaas zijn deze niet af te nemen voor een extra televisie in huis. Om Netflix te kijken op de TV in je slaapkamer sluit ik mij aan bij het advies van @Teun om dit te realiseren middels een ChromeCast. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic