1
Vraag
2
Reacties
Don Fonzarelli

Level 7
  • 138Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes

Mijn Mediabox(Cisco HD DVR) geeft geen beeld meer, wel geluid.

Mijn Mediabox(Cisco HD DVR) geeft geen beeld meer, wel geluid. Ook geen foutmeldingen, ook geen menu, geen enkel signaal van de Mediabox.

Wat heb ik inmiddels gedaan?

Ik heb de Mediabox meermalen zoals aangeraden opnieuw opgestart, geen resultaat.

Ik heb de Mediabox vervangen voor de Humax-5500 die ik nog had liggen, die geeft wel beeld.

Vervolgens alle kabels nagekeken en bij twijfel vervangen.

Bij de Mediabox nog steeds geen beeld, wel geluid, weer alles omgeplugd en met de Humax-5500 wel beeld.

Is de Mediabox dan stuk, of kan het nog iets anders zijn?

30 Reacties 30
Don Fonzarelli
Topicstarter
Level 7
  • 138Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes

@RoWi. Mijn bejaarde Panasonic Plasma heeft geen C+ mogelijkheid. De Ziggo Go app is allemaal leuk en aardig, maar dat wordt het niet hier.

Ik wil gewoon een werkend apparaat. Met of zonder opname boeit mij niet meer, maar met HDMI en optische uitgang.

Ik baal van het niet kunnen ontvangen van die bepaalde gecodeerde kanalen. Radio luister ik niet via Ziggo.

Kom maar op met een moderator wanneer die iets kan betekenen, anders ff doorbalen tot ik een werkend apparaat krijg.

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 766Oplossingen
  • 6352Likes

Blijven de Cisco de Mediabox XL of de Next over, nu is het aan een moderator. Of een trip naar de winkel.

Don Fonzarelli
Topicstarter
Level 7
  • 138Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes

Ik wacht af.

Wanneer mijn griep morgen minder is kan ik naar de winkel.

Don Fonzarelli
Topicstarter
Level 7
  • 138Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes

Dus ik stond vanmorgen op tijd voor de deur van de Ziggo winkel.

Aardige vent. Hij checkte nog even of het apparaat idd geen beeld gaf en dat was het geval.

Toen de opties besproken.

Uiteindelijk gekozen voor de Next, die kon ik gelijk meenemen.

Vol goede moed de stappenplannen doorgenomen, alles aangesloten, maarrrrrrrrr ....

ik krijg tijdens de installatie nu al een uur de foutcode CS1028 in beeld.

Hmmmmm, da's nou weer jammer.

Via de klantenservice het menu doorlopen en dan gaan ze dat op afstand doen?

Ik ben benieuwd.

Beetje jammer dit.

En ik was zo uiterst enthousiast over Ziggo!

 

Don Fonzarelli
Topicstarter
Level 7
  • 138Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes

Opgelost.

Works like a dream.

En veel beter beeld!

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 766Oplossingen
  • 6352Likes

Dus netjes opgelost begrijp ik.

Don Fonzarelli
Topicstarter
Level 7
  • 138Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes

Zoals gehoopt en verwacht.

De mogelijkheden besproken.

Dit is de beste oplossing.

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 766Oplossingen
  • 6352Likes

@Don Fonzarelli  schreef:

Zoals gehoopt en verwacht.

De mogelijkheden besproken.

Dit is de beste oplossing.


Los van de valse start geniet ervan.

Don Fonzarelli
Topicstarter
Level 7
  • 138Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes

Komt goed.

Meteen wat betere HDMI kabel ertussen en wat een verschil!

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 766Oplossingen
  • 6352Likes

@Don Fonzarelli  schreef:

Komt goed.

Meteen wat betere HDMI kabel ertussen en wat een verschil!


Dat geloof ik graag en dan heb je niet eens een UHD TV als ik het goed interpreteer.

Don Fonzarelli
Topicstarter
Level 7
  • 138Posts
  • 4Oplossingen
  • 28Likes

Volgens heb ik ergens geschreven dat ik een ouwe plasma heb staan ... 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic