1
Vraag
2
Reacties
J van E

Level 1
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Met hoeveel accounts kun je kijken met de Mediabox Next

Misschien is dit niet helemaal gerelateerd aan de Next zelf maar... hoeveel mensen kunnen op één account tegelijk naar Ziggo via Next kijken? Volgens mij was dat met de Horizon box drie: is dat hetzelfde met de Next? Stel ik kijk via de tv, iemand anders via een iPad, weer iemand anders op de laptop...

En maakt het dan ook nog uit waar je kijkt? Is er misschien een limiet aan (gelijktijdige) locaties?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Je kunt maximaal 2 extra Mediaboxen Next aanvragen. Er kunnen ook maximaal 3 mensen tegelijkertijd gebruik maken van Ziggo Go als dezelfde login gegevens gebruikt worden. Tel je dit bij elkaar op, dan kom je dus uit op 6.

Via de Next kijken kan uiteraard alleen thuis, maar Ziggo Go is in de hele Europese Unie te bekijken 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Met de Next kan je 5 Profielen aanmaken en 1 profiel is gedeeld. Je kan in de toekomst maximaal 5 Next boxen in huis hebben, misschien meer, tot heden is wat mij bekend is maximaal 5.

Ik denk dat je zelf even met 1 account moet gaan testen en inloggen op alle apparaten, dan weet je precies het antwoord op je vraag. De Horizon was 3 dat klopt. Maar limiet van de Next is niet bekend.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Je kunt maximaal 2 extra Mediaboxen Next aanvragen. Er kunnen ook maximaal 3 mensen tegelijkertijd gebruik maken van Ziggo Go als dezelfde login gegevens gebruikt worden. Tel je dit bij elkaar op, dan kom je dus uit op 6.

Via de Next kijken kan uiteraard alleen thuis, maar Ziggo Go is in de hele Europese Unie te bekijken 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic