Hoi, ik heb een media next box en de voice control afstandbediening. Nu is deze afstandsbediening netjes gekoppeld met mijn LG tv en mijn Denon soundbar. Zolang ik allen via mijn Next box regel (ook de apps) werkt alles met één afstandsbediening.
Wat ik mis, en weet niet of het kan, is de LG tv functies zelf ook bedienen met de Ziggo afstandsbediening.
Als voorbeeld, de Viaplay app werkt nog niet erg goed via de next.de app op mij LG tv werkt prima.kan ik met de Ziggo afstandsbediening die app ook aanroepen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Helaas zal dat niet gaan. Alleen de volume, mute, aan/uit en ingang selectie knoppen hebben een functie voor de tv.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Helaas zal dat niet gaan. Alleen de volume, mute, aan/uit en ingang selectie knoppen hebben een functie voor de tv.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.