1
Vraag
2
Reacties
CaWe

Level 7
  • 173Posts
  • 4Oplossingen
  • 32Likes

Menubalk in beeld tijdens tv kijken (mediabox next)

Ik gebruik de mediabox Next. 

Eerder vanavond keek ik een deel van een opname afgelopen weekend terug. Heb het kijken gestopt, nog voordat opname volledig afgespeeld was. Ik wil dus later verder kijken.

Kreeg enkele foutmeldingen (die heb ik normaal bijna nooit), heb er geen acht op geslagen, het foutnummer ook niet onthouden (achteraf misschien wel handig geweest) 

 

Ben hierna live TV gaan kijken, het voetbal. 

Maar zie nu tijdens live TV, de menu balk (via het huisje knop op de afstandsbediening) voor een deel transparant in beeld (verder niets van het menu).

Linksboven is de tekst "ONTDEK" te lezen in wit. Rest van menu licht grijs op, op lichte achtergrond. Rechts staat de tijd leesbaar in wit. En de oranje balk, vab het geselecteerde menu-item is zichtbaar over de uitzending heen.

 

Bijgevoegd enkele foto's om het te laten zien

 

 

IMG_20230214_215132.jpg

IMG_20230214_214334.jpg

IMG_20230214_214514.jpg

IMG_20230214_214401.jpg

Het herstarten van de mediabox next lost het verdwijnen van de balk niet op. Na herstart is het in fitis getoond, nog steeds zichtbaar. 

 

Na huisje (menu activeren) en nog eens huidje (menu sluiten), is de balk uit beeld verdwenen. 

 

Een bug om op te lossen lijkt mij. 

Een foutmelding kan voorkomen, maar niet met dit tot gevolg. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
CaWe
Topicstarter
Level 7
  • 173Posts
  • 4Oplossingen
  • 32Likes

Na huisje (menu activeren) en nog eens huidje (menu sluiten), is de balk uit beeld verdwenen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Er zijn op dit moment meer storingen met opnames kijken, verwijderen enz. en het blijven zien van de balk, waarschijnlijk heb je CS3300 en CS3400 gezien en die wijzen op een probleem in de cloud.

Inmiddels lijkt het weer opgelost.

CaWe
Topicstarter
Level 7
  • 173Posts
  • 4Oplossingen
  • 32Likes

Na huisje (menu activeren) en nog eens huidje (menu sluiten), is de balk uit beeld verdwenen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic