Mijn microfoontje op het scherm gaat spontaan aan en zegt bv ga naar 4 of andere info en gaat ook weer uit
dit komt zeer regelmatig terug
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is dat de microfoon van de Next mini of van de TV?
Goedemiddag Rudii.Staas,
Het is tot heden nog niet duidelijk om welke microfoon het gaat, echter wat ik wel wil opmerken is het noemen van de mogelijke oorzaak:
Het kan zijn dat onder/tussen het knopje van uw microfoon knopje op uw afstandsbediening van Ziggo tv kastje of onder/tussen het knopje van de microfoon van de afstandsbediening van uw televisie, dat daar stof of vuiligheid onder/tussen dit knopje en de printplaat zit waardoor er door deze aanwezigheid van stof/vuiligheid er contact gemaakt kan worden tussen het microfoon knopje en de printplaat van uw afstandsbediening waardoor u ongevraagd meldingen binnenkrijgt.
Wat u dus zou kunnen doen, indien voor zover dit mogelijk is om uw afstandsbediening te demonteren en grondig de printplaat en de knoppen van de afstandsbediening schoon te maken.
Momenteel kan ik mij eerlijk gezegd geen andere oorzaak bedenken. Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
panda_snorkel
Goedemiddag Rudii.Staas,
Het is zo dat het soms helpt bij electronische apparaten dus ook bij de afstandsbediening van uw Ziggo TV kastje of bij de afstandsbediening van uw tv om deze even een tijdje de afstandsbediening stroomloos te maken door de batterijen eruit halen om zo de afstandsbediening te ontladen van statische geladen electrische spanning en om ze erna er weer in te stoppen. Dit zou uw probleem kunnen doen oplossen. Ik hoor graag van u of dit een geschikte oplossing is.
Met vriendelijke groet,
panda_snorkel
Mogelijke oplossing kan zijn: Apparaat stroomloos maken en weer stroom op doen
als dat niet werkt:
Apparaat terugzetten naar fabrieksinstellingen. Voor zowel tv als voor uw kastje van Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.