Extra mediabox XL op mijn dochter haar kamer ontvangt niet alle zenders van ons abonnement. Resetten helpt niet. Zij krijgt bijv. bij animal planet de melding: niet geabonneerd. Zeer vervelend. Willen dit graag opgelost hebben. En nee, het ligt niet aan de kabels!!! Andere zenders ontvangt zij zonder problemen.
Met vriendelijke groet,
Suzanne Cornelis
Opgelost! Ga naar oplossing.
Leuk dat je een topic start op de Ziggo Community @e.cornelis44, welkom!
Logisch dat je graag wilt dat jouw dochter op haar slaapkamer ook kan genieten van alle zenders. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's. De zender, Animal Planet, is één van de kanalen die valt onder het zenderaanbod van Movies en Series XL. Dit kun je terugzien in ons zenderoverzicht. Doordat dit zenderpakket niet actief stond kreeg je de melding in beeld dat je je hierop moest abonneren. Mijn collega heeft het zenderpakket, Movies en Series XL, voor je besteld. Vanaf nu heb je dan ook weer toegang tot het uitgebreide zenderpakket.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Leuk dat je een topic start op de Ziggo Community @e.cornelis44, welkom!
Logisch dat je graag wilt dat jouw dochter op haar slaapkamer ook kan genieten van alle zenders. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's. De zender, Animal Planet, is één van de kanalen die valt onder het zenderaanbod van Movies en Series XL. Dit kun je terugzien in ons zenderoverzicht. Doordat dit zenderpakket niet actief stond kreeg je de melding in beeld dat je je hierop moest abonneren. Mijn collega heeft het zenderpakket, Movies en Series XL, voor je besteld. Vanaf nu heb je dan ook weer toegang tot het uitgebreide zenderpakket.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.