AAAD

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding “momentje”

Krijg sinds een enkele weken bij terugkijken opnames regelmatig boodschap “momentje” en onderbreking. Dan steeds weer terug en opname opnieuw opstarten.

 

Heb in huis nergens anders problemen met internet. Heb media box next met vaste verbinding.

 

Hebben meerderen wellicht dit probleem? 

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @AAAD. Welkom hier! Goed dat je ons gevonden hebt om je te helpen met je probleem. 

Je aanwezigheid was maar van korte duur. Zien we je snel terug? 🙂 

Uitgelicht topic