Vraag
Reacties
Oplossing
marc 71
Level 1

Melding met groen 'oogje' op Mediabox Next

Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van de mediabox Next.
Nu krijgen wij op de TV rechtsboven af en toe een melding SLPKMR met een groen symbool(oogje?)
Verder de melding dat een tv zender is doorgestuurd naar een iPhone oid.
Weet iemand wat dit betekent? Klantenservice weet het ook niet.
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hi marc 71, welkom op onze Community!

Ik vermoed dat de melding SLPKMR met het groene 'oogje' (poppetje) een profiel betreft. Met de knop aan de zijkant van de afstandsbediening kun je de profielen bekijken en bewerken.
Heb jij dit profiel niet aangemaakt en zit er niemand in huis op Ziggo GO op het moment dat zo'n melding verschijnt? Dan zit er een ongenode gast in jouw Mijn Ziggo (en dus Ziggo GO) account.

Pas je Mijn Ziggo wachtwoord snel aan, de ongenode gast wordt hierdoor na enige tijd vanzelf uitgelogd uit Ziggo GO.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Verwijderd account
Niet van toepassing
Is dat niet een afkorting van slaapkamer en is er iemand in de familie die met Ziggo Go op een iPhone aan het kijken is of zoiets :grinning: (in de slaapkamer)
0 Kudos
Gamespel
Level 1
SLPKMR met een groen symbool(oogje)
Dit is een teken van de Favorieten (zenders)
0 Kudos
marc 71
Level 1
Topicstarter
Dat dacht ik in eerste instantie ook alleen is er niemand die op dit moment van ziggo GO gebruikt maakte.
En die afkorting SLPKRM heb ik niet gemaakt......
0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hi marc 71, welkom op onze Community!

Ik vermoed dat de melding SLPKMR met het groene 'oogje' (poppetje) een profiel betreft. Met de knop aan de zijkant van de afstandsbediening kun je de profielen bekijken en bewerken.
Heb jij dit profiel niet aangemaakt en zit er niemand in huis op Ziggo GO op het moment dat zo'n melding verschijnt? Dan zit er een ongenode gast in jouw Mijn Ziggo (en dus Ziggo GO) account.

Pas je Mijn Ziggo wachtwoord snel aan, de ongenode gast wordt hierdoor na enige tijd vanzelf uitgelogd uit Ziggo GO.