Middels een Ziggo CI+ module geplaatst in mijn tv en een op diezelfde tv aangesloten usb harddisk neem ik programma's op en bekijk ze ook op diezelfde tv. Al jaren gaat dit goed.
Op 21-3-2021 om 20.00 heb ik van BBC First HD het programma Peaky Blinders opgenomen. De opname is gelukt echter bij afspelen krijg ik de melding 'Kan niet afspelen. Inhoud beveiligd via DRM.'
Midsomer Murders, ook content van BBC First HD heb ik als test zojuist opgenomen en kan deze wel bekijken.
Wie kan mij meer vertellen en/of heeft deze melding ook?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Niet alle content mag worden opgenomen, daarover zijn rechten verleend en als de rechten niet bij Ziggo zijn dan wordt dit beveiligd. Zo kan je op NPO 1 bijvoorbeeld 20 uur journaal niet opnemen en Opsporing Verzocht, maar zijn meer programma's die dit hebben.
Heeft echt met een rechten kwestie te maken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Inhoud beveiligd via DRM. , komt er op neer dat het een en ander heeft te maken met kopieer beveiliging.
Wat DRM betekent wist ik al...
Aflevering 2 succesvol opgenomen. Zou het een foutje zijn geweest?
Iemand ook zoiets gehad in dezelfde opstelling als de mijne?
Niet alle content mag worden opgenomen, daarover zijn rechten verleend en als de rechten niet bij Ziggo zijn dan wordt dit beveiligd. Zo kan je op NPO 1 bijvoorbeeld 20 uur journaal niet opnemen en Opsporing Verzocht, maar zijn meer programma's die dit hebben.
Heeft echt met een rechten kwestie te maken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.