Sinds een paar dagen (vrijdagavond om precies te zijn) heb ik al de melding "Je TV zenders worden ingesteld". En deze melding verdwijnt niet en duurt langer dan de vermelde 15 minuten. Nu heb ik gisteren de klantenservice gesproken en die zeggen dat er werkzaamheden in de buurt zijn en dat deze tot 13 maart duren. Daarna zou het probleem dan weg moeten zijn.
Nu lijkt het me niet echt fijn dat we van de meeste kanalen (waar we voor betalen!) tot 13 maart verstoken zijn. En misschien hebben de werkzaamheden met de melding wel niets met elkaar te maken. En in het forum zie ik over de jaren heen meer mensen die dit probleem hebben. Vandaar toch maar een melding hier gemaakt en misschien dat iemand (medelezer of moderator) een oplossing.
Wat ik al heb gedaan (en wat niets heeft opgeleverd) is de stroom van het Mediabox Next gehaald en op die manier opnieuw opgestart, opnieuw de zender in laten stellen via de website en ook de Mediabox naar fabrieksinstellingen gezet. Het resultaat is hetzelfde.
Heeft iemand suggesties? Kan het wel met de werkzaamheden te maken hebben en gaat het vanzelf weer werken? En hoe zit het met compensatie voor het niet kunnen gebruiken van (een deel van) het abonnement?
Groeten,
Angelo