Momenteel is het Roland Garros tennistoernooi bezig. Ik heb alleen Eursport 1 in mijn Ziggo abonnement.
Hoe kan ik meer van het toernooi naar mijn tv streamen?
Ik vermoed met een abonnement via Eurosport. Maar via Eurosport wordt het me niet duidelijk.
Kan iemand me wijzer maken in Jip en Janneke taal?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Brampie! Je kunt het Roland Garros toernooi inderdaad kijken via Eurosport 2, zoals @Steefb aangeeft. Hiervoor heb je een Tv Zenders Plus abonnement nodig. Dat is het goedkoopste en dat kun je per maand opzeggen. Dit kun je bestellen via Mijn Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waarschijnlijk via Discovery+, Eurosport zit als het goed is ook daarbij.
Waarschijnlijk via Discovery+, Eurosport zit als het goed is ook daarbij.
Bedankt. Maar ik heb geen Discovery+.
Bedankt. Ik weet o.a. niet helemaal zeker of je een abonnement gemakkelijk kunt opzeggen. Zo te lezen wel, mits vóór verstrijken van de abonnementstijd.
Ook ben ik een beetje benieuwd hoe je betaalt.
Minder dan een Maandabonnement voor 6.99 euro is er kennelijk niet.
Ik probeer het eerst nog actiever met opnemen van samenvattingen bij Eurosport 1.
Hoi @Brampie! Je kunt het Roland Garros toernooi inderdaad kijken via Eurosport 2, zoals @Steefb aangeeft. Hiervoor heb je een Tv Zenders Plus abonnement nodig. Dat is het goedkoopste en dat kun je per maand opzeggen. Dit kun je bestellen via Mijn Ziggo.
@Maud Bedankt voor de suggestie TV Zenders Plus. Die kende ik nog niet. Maar die kost 9,95 per maand en is dus duurder dan 1 maand via Eurosport via internet. Maar wel gemakkelijker. Ik houd het in gedachten voor volgende gelegenheden, bijvoorbeeld voor 1 belangrijke wedstrijd.
Heeft Ziggo Demand wel is wat voor een evenement?
Overigens noemde @Steefb TV Zenders Plus volgens mij niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.