Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes

Meer HD!

Na onze uitbreidingen rondom Ziggo GO is het nu tijd voor een uitbreiding van het aantal zenders die we in HD aanbieden! Vanaf 1 augustus kun je onderstaande zenders ook in HD ontvangen. :grinning:

Veel kijkplezier!
85 Reacties 85
Alfons Verbiest

Level 9
  • 267Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes
junior Ik wist niet eens dat dit kon. Maar ik heb het nu inmiddels 2 keer gedaan zonder resultaat. Volgens de Ziggo box heb ik geen abo op die zender. Dat bewijst dat die box ook niet alles weet hè?:grinning:

Maar goed, ik keek toch al nooit naar RTL Lounge, dus ik geloof het wel.
Bedankt voor je hulp.:thumbsup:
twigger

Level 1
  • 2288Posts
  • 18Oplossingen
  • 765Likes
Wat ik vreemd vind is dat er geen HD info bij de nieuwe zenders te zien is. Ook geen HD logo bij de zender.
Maar je ziet het HD logo wel als je bij instellingen>favorieten zenders instellen' kijkt.
Als je bv bij NPO kijkt zie je bij info dat het programma in HD is. Informatie is dus niet bijgewerkt op die nieuwe HD zenders, net als laatst toen bv AMC in HD werd doorgegeven, daar staat ook nog steeds info van SD versie bij.
Via ci+ klopt het wel allemaal.
CreativeS

Level 13
  • 846Posts
  • 16Oplossingen
  • 175Likes
Klopt toch ook gewoon twigger... HD met 4Mb/s... da's niet HD waardig en niets anders dan upscaled SD 🙂
twigger

Level 1
  • 2288Posts
  • 18Oplossingen
  • 765Likes
CreativeS wrote:
Klopt toch ook gewoon twigger... HD met 4Mb/s... da's niet HD waardig en niets anders dan upscaled SD 🙂
Ja AMC is echt geen HD kwaliteit, ook al zijn het vaak oudere films ik heb ook oude films in HD en perfecte beeldkwaliteit. Gelukkig kijk ik nooit naar die zender. Je ziet trouwen wel HD achter de zendernaam in display viel me op maar nergens bij info terug te vinden.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17584Posts
  • 731Oplossingen
  • 4273Likes
In 2018:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-gaat-tv5-monde-volgend-jaar-ook-in-hdkwaliteit-doorgeven/
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17584Posts
  • 731Oplossingen
  • 4273Likes

Nu ook na npo 2 extra, npo 1extra in hd! (thema zenders)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic