Hi,
vandaag heb ik mijn installatie pakket ontvangen, mooi pakket om uit te pakken 😉
Ik heb alleen een probleem en dat is dat de meegeleverde coax kabel voor de mediabox te kort is, de tv staat een 3,5 meter van het aansluitpunt af. Kan ik de meegeleverde kabel omruilen voor een langere versie om toch gebruik van mijn tv te kunnen maken? Alvast bedankt,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is opgelost, de Ziggo helpdesk stuurt een langere coax kabel af.
Bedankt voor de tips en reactie's.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Ronnie77 Een Ziggo moderator kan je er gratis één sturen van 1,5, 3 of 5 meter.
Gewoon even ziggo bellen
voor langere kabel
doen ze niet moeilijk over
Allersnelste is zelf eentje bij bouwmarkt of elektronicawinkel halen met een Kabelkeur- en Ziggo geschikt-certificering 🙂 Neem voor de zekerheid de 'oude' mee, dan weet je precies welk type je nodig hebt.
@AlexHelpt via Ziggo kun je de kabels gratis verkrijgen. Dus ik zeg: wacht even op een moderator. Komt zeker goed.
Maar dat is niet de snelste manier Willem. Ziggo kan deze kabels uit coulance verstrekken, maar daar gaan (zeker met het weekend) wel eens wat werkdagen overeen. Mocht je het nu willen installeren, dan kan je beter nu zelf halen voor een tientje. 't Is maar wat de gewenste optie is (snel versus gratis) 🙂
Dat zou mooi zijn, ja mijn gegevens in mijn profiel zijn juist ingevuld.
Dank je,
@Willem-A1 @AlexHelpt Ik heb een aantal dagen de tijd om op de kabel te wachten aangezien het abonnement aanstaande donderdag pas ingaat. Ik was er alvast mee bezig gegaan om dit soort problemen voor te zijn 😉 Ik wacht de reactie van @Paul wel even af. Bedankt voor alle reacties.
Het is opgelost, de Ziggo helpdesk stuurt een langere coax kabel af.
Bedankt voor de tips en reactie's.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.