Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Ronnie77
Level 2

Meegeleverde coax kabel is te kort.

Hi,

vandaag heb ik mijn installatie pakket ontvangen, mooi pakket om uit te pakken 😉

Ik heb alleen een probleem en dat is dat de meegeleverde coax kabel voor de mediabox te kort is, de tv staat een 3,5 meter van het aansluitpunt af. Kan ik de meegeleverde kabel omruilen voor een langere versie om toch gebruik van mijn tv te kunnen maken? Alvast bedankt,

 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronnie77
Level 2
Topicstarter

Het is opgelost, de Ziggo helpdesk stuurt een langere coax kabel af.

Bedankt voor de tips en reactie's. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Kijk bijv. hier.

Ziggo Randapparatuur | Ziggo

 

Steefb_0-1645728272318.png

 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Ronnie77 Een Ziggo moderator kan je er gratis één sturen van 1,5, 3 of 5 meter.

Edwinvdwerken
Level 7

Gewoon even ziggo bellen 

voor langere kabel 

doen ze niet moeilijk over

Willem-A1
Oud Community-lid

Om het snel te regelen vraag ik gewoon aan @Paul of die je even een kabel kan opsturen van 5 meter. Hij, of een andere moderator gaat het dan heel snel regelen. 

@Ronnie77 staan al je gegevens juist in je profiel? 

AlexHelpt
Level 16

Allersnelste is zelf eentje bij bouwmarkt of elektronicawinkel halen met een Kabelkeur- en Ziggo geschikt-certificering 🙂 Neem voor de zekerheid de 'oude' mee, dan weet je precies welk type je nodig hebt.

Willem-A1
Oud Community-lid

@AlexHelpt via Ziggo kun je de kabels gratis verkrijgen. Dus ik zeg: wacht even op een moderator. Komt zeker goed. 

AlexHelpt
Level 16

Maar dat is niet de snelste manier Willem. Ziggo kan deze kabels uit coulance verstrekken, maar daar gaan (zeker met het weekend) wel eens wat werkdagen overeen. Mocht je het nu willen installeren, dan kan je beter nu zelf halen voor een tientje. 't Is maar wat de gewenste optie is (snel versus gratis) 🙂

Ronnie77
Level 2
Topicstarter

Dat zou mooi zijn, ja mijn gegevens in mijn profiel zijn juist ingevuld.

Dank je,

0 Kudos
Ronnie77
Level 2
Topicstarter

@Willem-A1 @AlexHelpt  Ik heb een aantal dagen de tijd om op de kabel te wachten aangezien het abonnement aanstaande donderdag pas ingaat. Ik was er alvast mee bezig gegaan om dit soort problemen voor te zijn 😉 Ik wacht de reactie van @Paul wel even af. Bedankt voor alle reacties.

Ronnie77
Level 2
Topicstarter

Het is opgelost, de Ziggo helpdesk stuurt een langere coax kabel af.

Bedankt voor de tips en reactie's.