Sinds vanavond krijg ik steeds de melding dat de Mediabox oververhit raakt. Na een half uurtje kijken krijg ik de melding, daarna afkoelen en daarna weer de melding. Mediabox staat al 6 jaar op dezelfde plek. Nooit problemen gehad. Wordt ook geregeld stofvrij gemaakt. Einde verhaal voor deze box?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @stoef01
Een warm welkom op de Ziggo Community
Als ik je bericht zo lees, dan vermoed ik inderdaad ook dat jouw Mediabox XL aan het einde van zijn latijn is. Het is dan wijsheid om de mediabox om te ruilen. Je hebt al aangegeven dat je voorkeur dan uitgaat naar een Mediabox Next. Bij deze heb ik het in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next. De Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @stoef01 ,
Een moderator kan hem omruilen voor een next of next mini, ik raad eigenlijk aan om de gewone next de nemen.
Je kan nog proberen met een stofzuiger over de ventilator te gaan, maar ik zou deze box gewoon laten swappen.De nieuwe is veel zuiniger, sneller en kleiner.
Dank voor je reactie! Omruilen zou fijn zijn. Ventilator lijkt niet meer te werken. Is ook al schoongemaakt, maar probleem blijft. Moet ik zelf actie ondernemen of neemt een moderator met mij contact op?
Als je je profiel nog even invult, komt er vanzelf een moderator langs om het te ruilen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Wil je dan een Next of next mini?
Next is prima. Profiel is gevuld.
Hoi! Een moderator zou met mij contact opnemen om de MediaboxXL om te ruilen voor een Next. Tot nu toe niets gehoord. Wanneer kan ik een reactie verwachten? @Lycke kun jij hier iets mee?
Een moderator komt binnen enkele dagen, maar het kan soms even duren.
Je zou ook kunnen chatten of bellen.
Hi @stoef01
Een warm welkom op de Ziggo Community
Als ik je bericht zo lees, dan vermoed ik inderdaad ook dat jouw Mediabox XL aan het einde van zijn latijn is. Het is dan wijsheid om de mediabox om te ruilen. Je hebt al aangegeven dat je voorkeur dan uitgaat naar een Mediabox Next. Bij deze heb ik het in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next. De Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat.
Dank je!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.