1
Vraag
2
Reacties
Userho

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mediabox xl werkt niet nieuwe levering

Combi CS1004 met err sp 0.1.6 door UMO -1006. Lijkt standaardprobleem. Maar integenstelling tot inhoudsopgave heeft deze box geen scartkabel aansluiting. Ik ben doof en gebruik Resound aansluiting om het geluid te kunnen horen via start.werkt alleen via box( ook de bestaande ) 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Userho
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

hoi Cecilia, Jacob en Mariska! Uitermate tevreden over jullie inzet en goede ondersteuning! Met als kers op de taart de monteur. De gehoorondersteuning prima opgelost en de omschakeling van de tuner direct met glasfiber is nu ook klaar! Ik ga voor de tevreden klant van de maand! 

Hartelijk dank!

Henk Oostinga

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Combi CS1004 met err sp 0.1.6 door UMO -1006. Lijkt standaardprobleem."

 

Is gelukkig geen standaard probleem, maar er moet wel het één en ander veranderen aan de aansluitingen.

 

Ziggo kan je een gratis nieuwe splitter sturen met een nieuwe kabel naar je modem, als je die ook hebt.

 

Heeft de Resound ook een jack of een tulp ingang of een optische ingang?

Daarmee kan de mediabox ook aangesloten worden aan Resound

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Userho en welkom op onze Community! 

Wat rot dat de installatie nog niet is gelukt. Ik stuur met alle liefde een nieuwe coax kabel en splitter toe. Je hebt past net je pakket dus wat we ook kunnen doen is een installatiemonteur inplannen die je helpt met het installeren van de diensten en ook direct zorgt voor de juiste aansluitmaterialen. Ik hoor graag van jou wat je het liefste wilt. 

Userho
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dag Mariska, Dank voor de snelle reactie! De monteur lijkt mij de beste oplossing. Teminste als het voor zaterdag kan. Dan is UMO-1006  opgelost en als het goed is ook mijn doofheidondersteuning via de mediabox. En anders moet ik opzeggen en terug sturen.

Vriendelijke groet

Henk Oostinga 

** Telefoonnummer verwijderd door Moderator **

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Userho dit is een openbaar forum, telefoonnummer plaatsen is niet slim.

Zet het in je profiel dan is het alleen door ziggo te zien.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Gaan we doen! De eerste mogelijkheid voor een afspraak heb ik direct voor je ingepland. De monteur komt komende dinsdag langs tussen 08.00 en 13.00 uur, je krijgt hier nog een bevestiging van per mail. Komt de afspraak niet goed uit of wil je checken of het eerder kan dan doe je dit via je Mijn Ziggo account (Gegevens -> Mijn Monteursafspraken) In de ochtend tussen 07.00 en 08.00 uur zijn de meeste afspraken beschikbaar. Er is zeker een kans dat de afspraak nog verplaatst kan worden naar een eerder moment. 

We horen heel graag van jou hoe het is gegaan als de monteur langs is geweest. 

Userho
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dag Mariska. Dsnkvoor het inplannen maar zoals aangegeven na zaterdag zijn wij niet thuis. Pas vrijdag 13e mogelijk. Heb monteur daar naar verschoven. Maar dan valt het buiten de tijd van nog kunnen annuleren en retourneren. Kan je een nieuwe kabel en vervangerUMO-1006 nu naar mij verzenden? Dan los ik het zelf op of annuleer de monteur en de levering.

Met vriendelijke groet

Henk

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Bij deze geregeld @Userho! Ik heb de nieuwe splitter en coax kabel jouw kant opgestuurd 🙂 Ik heb voor alle zekerheid direct gecheckt of de afspraak nog verplaatst kan worden naar vandaag maar helaas is er geen plekje beschikbaar. 

Userho
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

dag Mariska, Het pakket met kabel en splitter ontvangen. De box werkt nu! Maar mijn gehoorondersteuning en tunerversterker nog niet. Ook de telefooninstallatie en aansluiting naar de wifi- ondersteuning lukt nog niet. Vrijdag zijn we weer thuis en komt de monteur. Grote dank voor je ondersteuning!

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Userho wat fijn dat de geleverde spullen al een heel eind aan de verbetering hebben bijgedragen. Vrijdag dus nog even de puntjes op de ''i''. Houd je ons op de hoogte? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Userho.
Hoe is het gegaan met de monteursafspraak? Werkt alles naar tevredenheid? 🙂

Userho
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

hoi Cecilia, Jacob en Mariska! Uitermate tevreden over jullie inzet en goede ondersteuning! Met als kers op de taart de monteur. De gehoorondersteuning prima opgelost en de omschakeling van de tuner direct met glasfiber is nu ook klaar! Ik ga voor de tevreden klant van de maand! 

Hartelijk dank!

Henk Oostinga

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Kijk, dat is een fantastische terugkoppeling @Userho. Hier doen we het voor! We zijn ontzettend blij dat alles weer als een zonnetje draait bij jou thuis en jij de tevreden klant van de maand bent 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic