1
Vraag
2
Reacties
janvanzelst

Level 4
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Mediabox xl valt telkens uit

Als ik een opgenomen programma wil bekijken valt de mediabox telkens uit. Er is dan wel geluid maar geen beeld. Alleen het ZIGGO logo. De box is ook erg warm en maakt ook overdag soms af een paar minuten heel veel geluid. We hebben al van alles geprobeerd. Stofzuiger op de ventilatierooster. Resetten. Fabrieksinstelliningen enz. De box is niet meer de jongste. Ik denk dat hij aan het eind van zijn latijn is. Wat kan ZIGGO hieraan doen? Andere box?

53 Reacties 53
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Sorry voor mijn late reactie, @janvanzelst
Ik mag inmiddels wel hopen dat je kunt genieten van jouw Mediabox Next. Hoe bevalt de box?

janvanzelst
Topicstarter
Level 4
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ik weet niet of alles  nu werkt. Na twee dagen vergeefs wachten op ‘activatie ‘ zijn we toch maar op vakantie gegaan. Zodra we terug zijn meld ik me. Ik mag toch hopen dat ZIGGO de zaken inmiddels op orde heeft. Dit was een nare ervaring.

janvanzelst
Topicstarter
Level 4
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Paul Zoals je wellicht nog weet hebben wij ruim 3 weken geleden dagenlang geworsteld om mijn media next box aan de praat te krijgen. Ondanks jouw inzet zaten we dagenlang zonder TV. Uiteindelijk hebben we de stekker er maar uit getrokken en zijn we met een katerig gevoel toch maar op vakantie gegaan. Vandaag kwamen we thuis en hebben onmiddellijk de next box aangezet. Tot onze stomme verbazing hadden we nu na een paar minuten beeld!!

Ondanks de minder prettige ervaring met het ‘activeren’ van de mediabox (dat mag toch niet dat zoiets na dagen niet opgelost is?) wil ik je toch bedanken voor jouw attente en nuttige hulp. Groeten. Jan

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@janvanzelst, ik geef je bedankje door aan @Paul 🙂 

Fijn dat het inmiddels allemaal werkt, hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad:D 

janvanzelst
Topicstarter
Level 4
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

 

Lees meer
Dag Madelon en @Paul. Gelukkig wel. Eerst de ellende met verzenden en toen de activatie. In dat verband heb ik nog een opmerking. In november vorig jaar kreeg iedereen de kans om gratis 3 wifi versterkers in bruikleen te bestellen. Dat heb ik toen gedaan. Ook toen ging het met de bestelling aanvankelijk fout. Met enige vertraging kreeg ik toch de 3 boosters thuisgestuurd. Toen ik onlangs keek naar de producten die ik van ZIGGO heb zag ik dat er 2x3 dus 6 boosters bij mij zouden zijn. Ik heb er destijds echt maar 3 gehad. Gelukkig worden ze niet extra in rekening gebracht maar ik zou het fijn vinden als jij het aantal producten verandert en in lijn brengt met wat ik werkelijk heb. Groetjes Jan
janvanzelst
Topicstarter
Level 4
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Dag Madelon en @Paul. Gelukkig wel. Eerst de ellende met het verzenden van een vervangende mediabox next en daarna dagenlang activatieproblemen. Dat brengt me op een ander probleem. Eind vorig jaar mocht ik van Ziggo 3 wifi boosters gratis in bruikleen bestellen. Dat heb ik toen meteen gedaan maar ook toen ging er bij het verzenden wat fout. Uiteindelijk kreeg ik de 3 boosters na enige vertraging toch thuis. Toen ik onlangs in mijnziggo naar de producten keek die ik van Ziggo heb zag ik daar 2 keer 3 boosters staan. Ik heb er echter maar 3 gekregen. Kunt U die fout eruit halen en terugbrengen naar het werkelijke aantal drie boosters? Bij voorbaat dank. 

janvanzelst
Topicstarter
Level 4
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Madelon Vorig bericht was voor U

janvanzelst
Topicstarter
Level 4
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Madelon Ik wacht nog steeds op een reactie van U of van @Paul 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @janvanzelst, excuses voor de late reactie! Laten we dit snel in orde maken. Zet je het serienummer van degene die je wel in gebruik hebt achter je postcode? Dan zorg ik ervoor dat de andere opgezegd worden. Daarna klopt alles weer! 

janvanzelst
Topicstarter
Level 4
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Lotte 5689AG4 heeft smartboxen met serienummer*****in gebruik. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@janvanzelst Super, ik heb het serienummer uit je openbare bericht verwijderd in verband met privacy. De onjuiste wifiboosters worden uit het systeem gehaald, dit kan 24 uur duren. 

janvanzelst
Topicstarter
Level 4
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ik kreeg net van Ziggo bericht dat de bruikleen van 3 smartboosters beeindigd is. Tegelijk wordt gevraagd om deze terug te sturen! Heeft U mijn klacht wel goed gelezen? Er staan 6 smartboosters op mijn naam terwijl ik er maar 3 heb. Er is vorig jaar kennelijk wat misgegaan met het verzenden.

janvanzelst
Topicstarter
Level 4
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Lotte Ik kreeg net van Ziggo bericht dat de bruikleen van 3 smartboosters beeindigd is. Tegelijk wordt gevraagd om deze terug te sturen! Heeft U mijn klacht wel goed gelezen? Er staan 6 smartboosters op mijn naam terwijl ik er maar 3 heb. Er is vorig jaar kennelijk wat misgegaan met het verzenden.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @janvanzelst, geen zorgen dit is een automatisch bericht! Deze kunnen we niet tegen gaan. We zullen het retourverzoek handmatig sluiten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic