Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
agnesmulder
Level 1

Mediabox xl te warm en valt steeds uit. Alles stofvrij gemaakt en op verhoging gezet.

Mediabox zo valt steeds uit. Te warm. Om het kwartier. Net vorige week geïnstalleerd. Alles stofvrij en op verhoging gezet.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @agnesmulder

Wat spijtig dat je zelfs met deze nieuwe box problemen ervaart, niet wat je mag en kan verwachten.

Ik heb alsnog de box voor je vervangen voor een nieuwe exemplaar. Deze zal je binnen 3 werkdagen van PostNL ontvangen.

Stuur je hierna de oude box terug?

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @agnesmulder 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Een moderator kan bovendien je gegevens inzien en met jou overleggen wat de beste oplossing is. In elk geval zal je mediabox waarschijnlijk worden vervangen. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @agnesmulder

Wat spijtig dat je zelfs met deze nieuwe box problemen ervaart, niet wat je mag en kan verwachten.

Ik heb alsnog de box voor je vervangen voor een nieuwe exemplaar. Deze zal je binnen 3 werkdagen van PostNL ontvangen.

Stuur je hierna de oude box terug?

0 Kudos
Ga naar reactie
Loulou61
Level 1

Sinds gisteravond is mijn horizonbox voor de vierde keer afgesloten door oververhitting

staat nu vrij en is schoongemaakt,maar hij blijft heet worden

heel vervelend aangezien programma,s niet worden opgenomen en ik dan ook zonder internet zit.

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Loulou61 dat is inderdaad enorm vervelend! 

Natuurlijk ruil ik de mediabox XL graag om voor een nieuw exemplaar. Ook in het systeem zien we dat deze te heet is geworden in de laatste dagen. Niet oke! 

Wat we ook kunnen doen en wat in energieverbruik enorm scheelt is het volgende; de box niet ruilen voor een zelfde exemplaar mediabox maar voor ons nieuwe model de mediabox Next. 
De pakketprijs voor een pakket met een mediabox Next ipv een XL is €0,50 duurder. Maar, dit haal je er in stroomverbruik weer uit. Ook laat ik de €19,95 verzend en activatiekosten die we normaliter rekenen voor jou vervallen. 

Je leest alles over de Next via; Alles over de Mediabox Next | Klantenservice | Ziggo

Laat jij weten welke box ik jouw kant op mag sturen? 😄 

0 Kudos