Ik wil ook mijn Mediabox xl graag snel omwisselen in de next versie. Ik weet dat dit 19,95 kost.
Kunt u dit regelen?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @gerrypronk, sorry voor de late reactie! Ik heb hem voor je omgeruild. Je hebt hem binnen 2-3 dagen in huis. Laat je weten hoe het gaat met de nieuwe mediabox?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@gerrypronk daar kan ik je snel bij helpen! Welkom op de Ziggo Community. Zet in je profiel je postcode + huisnummer en geef even een reactie zodra je dat hebt gedaan 🙂 dan maken we dat voor je in orde.
Ik heb de gegevens aangepast in mijn profiel
I het nu geregeld dat de Mediabox xl wordt omgewisseld in de Next versie ?
Goedemiddag @gerrypronk, sorry voor de late reactie! Ik heb hem voor je omgeruild. Je hebt hem binnen 2-3 dagen in huis. Laat je weten hoe het gaat met de nieuwe mediabox?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.