saintje

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Mediabox xl omruilen

Beste,

 

Wij hebben nog een mediabox xl (of eigenlijk, een horizon box, vlak na de fusie gehad dus zo oud is hij al)
Gezien de huidige energieprijzen en het bekende hoge verbruik van deze boxen zou ik graag verzoeken tot omruil voor de zuinigere mediabox next.

Huidig pakket internet complete en tv max

Postcode en huisnummer staan in profiel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @saintje

Begrijpelijk dat je in deze tijden graag kiest voor een energiezuinige mediabox. Bij deze heb ik je pakket aangepast zodat je een Mediabox Next ontvangt. Qua prijs en inhoud veranderd er verder niets. Je ontvangt nog een bevestiging hiervan per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Welke Next wil je precies hebben?

De Next of de Next mini? 

Mediabox Next - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo of Next Mini - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag en antwoord te kijken.

saintje
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

De "normale" next met coax

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @saintje

Begrijpelijk dat je in deze tijden graag kiest voor een energiezuinige mediabox. Bij deze heb ik je pakket aangepast zodat je een Mediabox Next ontvangt. Qua prijs en inhoud veranderd er verder niets. Je ontvangt nog een bevestiging hiervan per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next.

saintje
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Super! Bedankt.

Uitgelicht topic