1
Vraag
2
Reacties
Reach

Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Mediabox xl omruilen

Hallo

Even een vraag.

Kan ik de mediabox (die nu niet in gebruik is) omruilen voor een next mini ?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Reach, goedemiddag!

Ik heb een kort maar krachtig antwoord op jouw vraag. Binnen jouw abonnement (Internet Giga en TV Start) is het zeker mogelijk om jouw huidige Mediabox XL kosteloos om te ruilen naar een Mediabox Next of Next Mini. De prijs en voorwaarden van je abonnement blijven hierbij ongewijzigd. Ik zie dat @Bert al een handige link heeft gedeeld waarin de verschillen tussen de Mediabox Next en Next Mini duidelijk staan uitgelegd. Als je wilt dat ik het pakket voor je aanpas, dan geef je maar een gil. Laat je dan ook weten naar welke mediabox jouw voorkeur uitgaat?

Bekijk in context

17 Reacties 17
puppie

Level 17
  • 2636Posts
  • 66Oplossingen
  • 1062Likes

waarom een mini.

Deze heeft maar 1 aansluiting voor hdmi en 1 voor usb.

Dus geen geluid of optische aansluiting.

zelf zou ik voor de next gaan heeft een coax aansluiting nodig maar de heeft de mediabox nu ook al. En een netwerk aansluiting heb je nodig maar dat heeft de mini ook nodig.

En het ligt aan het abonnement wat je nu hebt of een wisseling mogelijk is.

Maar dat kan een ziggo medewerker jou vertellen en die komen normaal tussen de 1 en 4 dagen langs.

 

Reach
Topicstarter
Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Bedankt voor de info.

Wacht wel op een reactie vanuit Ziggo.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Omwisselen is sowieso mogelijk van een Mediabox XL naar een Next- of Next mini.

Laat even weten welke next je het liefste hebt, een Next of Next mini, dan kan die gelijk opgestuurd worden, zie de verschillen: Mediabox Next of Mediabox Next Mini? - Ziggo Community

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Reach, goedemiddag!

Ik heb een kort maar krachtig antwoord op jouw vraag. Binnen jouw abonnement (Internet Giga en TV Start) is het zeker mogelijk om jouw huidige Mediabox XL kosteloos om te ruilen naar een Mediabox Next of Next Mini. De prijs en voorwaarden van je abonnement blijven hierbij ongewijzigd. Ik zie dat @Bert al een handige link heeft gedeeld waarin de verschillen tussen de Mediabox Next en Next Mini duidelijk staan uitgelegd. Als je wilt dat ik het pakket voor je aanpas, dan geef je maar een gil. Laat je dan ook weten naar welke mediabox jouw voorkeur uitgaat?

Reach
Topicstarter
Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Hallo, bedankt voor de snelle reactie.

Heb beide boxen even bekeken, en voor mij is de next mini meer dan genoeg.

Blijft mijn 2e tv met ci module en smartcard wel gewoon werken ? 

 

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Reach Jouw eigen smartcards blijven gewoon actief staan inderdaad. Enkel en alleen de Mediabox XL wordt gedeactiveerd en vervangen voor een Next Mini. De wijziging is bij deze voor je in orde gemaakt. Een bevestiging volgt nog per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next Mini 🙂 

De Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat.

Reach
Topicstarter
Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Ok bedankt. We wachten geduldig af.

 

Reach
Topicstarter
Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Hallo,

Vorige week Next mini ontvangen en alles werkt naar behoren.

Bedankt voor het omruilen.

 

 

Pineapple

Level 16
  • 1711Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Veel plezier met de Mediabox Next Mini 🤗

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Super @Reach! Leuk dat je dit aan ons terugkoppelt. Veel (kijk)plezier met jouw Next Mini! 🙂

Nswaans

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Cecilia ,

is het voor mij mogelijk om mijn huidige, verouderde mediabox xl om te ruilen voor een mediabox next? Zitten hier extra kosten aan verbonden ? 

met vriendelijke groet,

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2178Oplossingen
  • 15499Likes

@Nswaans Aan het vervangen van een Mediabox XL door een Mediabox Next zijn geen kosten verbonden. Voorwaarde is wel dat je een internetabonnement bij Ziggo hebt. In enkele gevallen is een wijziging van het TV-abonnement vereist.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Nswaans, welkom hier!

Ik zag dat je mij ook een privébericht hierover had gestuurd en ook had gereageerd in dit topic. Ik kijk graag met je mee, maar helaas heb je geen gegevens ingevuld in je Community profiel. Wil je jouw Community profiel aanvullen met je persoonlijke gegevens en hier een seintje geven? Dan kijken we naar de mogelijkheden 🙂

Nswaans

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Cecilia

ik heb mijn gegevens toegevoegd en je een privébericht gestuurd.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Nswaans, goedemorgen!
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Binnen jouw abonnement kan ik de Mediabox XL kosteloos omruilen naar een Mediabox Next (met coax). De prijs en voorwaarden van je abonnement blijven hierbij ongewijzigd. Ik heb dit dan ook direct voor je in orde gemaakt en binnen enkele werkdagen ontvang je de Mediabox Next via Post NL thuisbezorgd 🙂

Nswaans

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super bedankt! 

Moet de oude Mediabox XL retour gestuurd worden? 

Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@Nswaans  schreef:

Super bedankt! 

Moet de oude Mediabox XL retour gestuurd worden? 


Nee…….Die mag naar de milieustraat.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic