Mpj.de.jong

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox xl omruilen voor next

Hallo,

 

wegens problemen met het regelmatig uitvallen van de tv functie ( helaas zender is tijdelijk niet beschikbaar) heb ik de bekabeling al vervangen door ziggo kabels. Het probleem doet zich nog steeds voor en na harde resetten Mediabox xl werkt het weer.

Ik wil dan ook graag mijn Mediabox xl omruilen voor een next box.

Hoe gaat dit in zijn werk aangezien als ik mijn abonnement wijzig blijf ik de Mediabox xl houden.

Ik hoor graag een reactie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Helemaal goed @Mpj.de.jong, ik regel het direct! Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging per mail. De Next heb je binnen 3-5 werkdagen in huis, eenmaal onderweg sturen we nogmaals een mail met daarin een track & trace code. Voor de huidige box ontvang je een retourdoos van ons. 

Alvast veel plezier met de nieuwe Next, Mike! Laat je weten of hij goed bevalt? 😄 

Bekijk in context

18 Reacties 18
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Mpj.de.jong ,

Welk abonnement heb je?Wil je graag de mini of de gewone next?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Plaats hier foto's van je coax aansluitingen, vaak is het een signaal probleem. En dat wordt met een next niet opgelost .

Mpj.de.jong
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

TV standaard met series en movies xl en internet complete. 
Graag de gewonen next box

Mpj.de.jong
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Monteur is al eens geweest en heeft de muur aansluiting vervangen voor een enkelvoudige.

verder heb ik de bekabeling al vervangen vanuit de ziggo store.

 

Mpj.de.jong
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen zijn begonnen nadat ik een nieuwe router heb gekregen omdat deze stuk was. Kan het aan de router liggen.

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Kan je alsnog een foto maken van het AOP(de ziggo aansluiting)?

Heb je de XL met een ethernet kabel verbonden met de connectbox?ZO ja, dan moet je die ethernetkabel verwijderen.

Je kan denk ik met dit pakket een next krijgen met 50 cent meer per maand, maar ik weet het niet zeker.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een moderator kan kijken of de TS in aanmerking komt voor een mediabox Next.

Men komt meestal binnen 2 dagen langs de topics. Door grote drukte kan het langer duren.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Goedemorgen @Mpj.de.jong, goed dat je hier om advies vraagt! Ik kijk graag mee naar de mogelijkheden voor een Mediabox Next. Wil je hiervoor nog wel jouw adresgegevens toevoegen aan je profiel? Dit is privé en dus niet zichtbaar voor andere leden. 

Mpj.de.jong
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is aangepast

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Dankjewel @Mpj.de.jong! Ik zie dat je inderdaad het Internet Complete -  TV Complete pakket van ons afneemt. Ik kan dit voor je omzetten naar Internet Complete - TV Complete Next, dit pakket is wel €0,50 cent duurder per maand dan het huidige abonnement. De eenmalige kosten á €19,95 krijg je dan van mij cadeau. Wil je dat ik dit voor je in orde maak dan hoor ik het graag en kom ik in actie. 

Kijk je toch liever naar een oplossing met behoud van je huidige box dan kan dat natuurlijk ook, in dat geval wil ik je wel verzoeken om een foto van de aansluitsituatie te delen. Op die manier kunnen we het beste met je meekijken. 

Mpj.de.jong
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Monica,

Ik heb nu movies &series xl erbij als extra pakket. Hou ik deze of kan ik dan beter tv-Max nemen. Ik betaal nu rond de 80 euro voor het pakket. Ik hoor het graag van je.

 

Mike.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Goede vraag @Mpj.de.jong. Het is in principe net zo voordelig om in dat geval voor TV Max te kiezen. 🙂 Om de keuze makkelijker te maken hieronder een overzichtje van de twee pakketten o.b.v. de Mediabox Next, met de inhoud. 

Internet Complete en TV Complete Next (inclusief bellen) á €71 per maand

Movies & Series XL á €11,95

Totaal: €82,95 per maand 

 

Internet Complete en TV Max Next (Inclusief bellen) á 82,95 per maand

Het voordeel van TV Max Next is hier dat je zowel Ziggo Sport Totaal als Movies & Series XL bij het TV pakket in hebt zitten.  

Totaal: €82,95 per maand

 

Ter vergelijking, op dit moment betaal je voor jouw pakket, inclusief het losse Movies & Series XL pakket, €82,45 per maand. Mocht dit vragen oproepen, stel ze gerust! 🙂

Mpj.de.jong
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Je mag het pakket omzetten naar internet complete en tv Max inclusief de next box.

Alvast bedankt.

 

Mike.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Helemaal goed @Mpj.de.jong, ik regel het direct! Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging per mail. De Next heb je binnen 3-5 werkdagen in huis, eenmaal onderweg sturen we nogmaals een mail met daarin een track & trace code. Voor de huidige box ontvang je een retourdoos van ons. 

Alvast veel plezier met de nieuwe Next, Mike! Laat je weten of hij goed bevalt? 😄 

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Monicade mediabox XL hoeft niet meer terug:

Visser__0-1656601746339.png

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Er zijn verschillende boxen XL. De ene mag naar de milieustraat, de ander mag retour. @Verwijderd account 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Zowel de G7400 als G7401 hoeven niet terug hoor @KBX458 .

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Nog even voor de zekerheid, @KBX458 en @Verwijderd account Dit is inderdaad onlangs veranderd, zowel de 7400 als de 7401 (beide Mediabox XL) hoeven niet langer retour en kunnen ingeleverd worden bij de milieustraat. 

Uitgelicht topic