1
Vraag
2
Reacties
Paulcelica

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox xl omruilen voor next mini

Hoe kan ik mijn mediabox xl omruilen voor een next mini?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Visser_
Expert
Expert
  • 937Posts
  • 32Oplossingen
  • 336Likes

Daar kan je 0900-1884 voor bellen.Zei zullen vertellen hoeveel dat in jouw geval extra kost.Bedenk wel dat de toslink,jack, scart en teletekst ontbreken bij de mini.

Bekijk in context

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8226Posts
  • 526Oplossingen
  • 1839Likes

afhankelijk van je abonnement bij tv start kan de mediabox xl omgeruild worden door een next mini 

een moderator kan dat voor je regelen en even de klantenservice bellen zoals @Visser_. al aangaf.

tv compleet en tv max kan de mediabox xl kan de mediabox omgeruild worden voor een mediabox next

Bekijk in context

3 Reacties 3
Visser_
Expert
Expert
  • 937Posts
  • 32Oplossingen
  • 336Likes

Daar kan je 0900-1884 voor bellen.Zei zullen vertellen hoeveel dat in jouw geval extra kost.Bedenk wel dat de toslink,jack, scart en teletekst ontbreken bij de mini.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8226Posts
  • 526Oplossingen
  • 1839Likes

afhankelijk van je abonnement bij tv start kan de mediabox xl omgeruild worden door een next mini 

een moderator kan dat voor je regelen en even de klantenservice bellen zoals @Visser_. al aangaf.

tv compleet en tv max kan de mediabox xl kan de mediabox omgeruild worden voor een mediabox next

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5264Posts
  • 546Oplossingen
  • 2296Likes

Hey @Paulcelica en welkom hier op onze Community 🙂 

Ik zie aan deze kant dat ik je abonnement zonder problemen en in dit geval ook zonder extra kosten om kan zetten naar een abonnement met een Next mini. Als je wilt dat ik dit voor je in orde maak dan hoor ik het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic