Paulcelica

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox xl omruilen voor next mini

Hoe kan ik mijn mediabox xl omruilen voor een next mini?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing

Daar kan je 0900-1884 voor bellen.Zei zullen vertellen hoeveel dat in jouw geval extra kost.Bedenk wel dat de toslink,jack, scart en teletekst ontbreken bij de mini.

Bekijk in context

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

afhankelijk van je abonnement bij tv start kan de mediabox xl omgeruild worden door een next mini 

een moderator kan dat voor je regelen en even de klantenservice bellen zoals @Verwijderd account. al aangaf.

 

tv compleet en tv max kan de mediabox xl kan de mediabox omgeruild worden voor een mediabox next

Bekijk in context

14 Reacties 14
Verwijderd account
Niet van toepassing

Daar kan je 0900-1884 voor bellen.Zei zullen vertellen hoeveel dat in jouw geval extra kost.Bedenk wel dat de toslink,jack, scart en teletekst ontbreken bij de mini.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

afhankelijk van je abonnement bij tv start kan de mediabox xl omgeruild worden door een next mini 

een moderator kan dat voor je regelen en even de klantenservice bellen zoals @Verwijderd account. al aangaf.

 

tv compleet en tv max kan de mediabox xl kan de mediabox omgeruild worden voor een mediabox next

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Paulcelica en welkom hier op onze Community 🙂 

Ik zie aan deze kant dat ik je abonnement zonder problemen en in dit geval ook zonder extra kosten om kan zetten naar een abonnement met een Next mini. Als je wilt dat ik dit voor je in orde maak dan hoor ik het graag. 

Roke

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zou ook heel graag mijn Mediabox XL om willen ruilen voor een Next Mini mits het kan zonder kosten en aanpassingen van het abonnement.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Roke ,

Heb je de verschillen tussen de next mini en next al bekeken?Persoonlijk zou ik bij de overstap van een XL naar een Next gaan.

Zie het topic van @Wim C. :

Maar zonder kosten is mogelijk, echter is er wel een abonnementsaanpassing.Dit is normaliter geen probleem, want het is een wijziging naar hetzelfde abonnement maar dan naar een Next(mini), maar als je nog korting hebt kan die komen te vervallen.Dat kan een moderator je vertellen.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dat is geen enkel probleem, @Roke 
@Verwijderd account is mij net voor 🙂  
Er zitten een aantal kleine verschillen tussen de Next en de Next Mini en het is dan ook goed om hier naar te kijken. Wanneer je hebt besloten welke je wilt, maak ik het verder voor je in orde.

Roke

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de snelle reacties.

Ik heb de verschillen beken en ga nu toch voor de Next zoals @Verwijderd account aangaf, dit omdat de Next ook via de ethernetaansluiting aangesloten kan worden.

Wil toch liever van de coax kabel af.

 

Wat zijn de abonnementsaanpassing waar @visser het over had.

Ik neem aan dat de kosten voor het abonnement gelijk blijft en dat er niet een nieuw jaarcontract ingaat.

Indien het alleen gaat om het veranderen van de Mediabox naar Next in het abonnement, dan graag de omruiling in orde maken.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Next kan via ethernet, maar voor live TV zal je dan telkens via terugkijken moeten starten .Met wat vertraging dus.

Via coax hoeft dat uiteraard niet.

Is dat een probleem?

Roke

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is live Tv bij de mini ook via terugkijken?

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Nee, daar kan je gewoon TV kijken op de manier wat je nu gewent bent.Alleen nog geen teletekst.

Roke

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de info.

Dan ga ik toch maar voor de mini. 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Dat is prima.

Wat betreft je andere vraag: er komt geen nieuw jaarcontract.

Enkel korting kan komen te vervallen, maar dit is via een ticket wel terug te zetten naar mijn weten.

Roke

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goed bedankt.

@Jiri de omruiling van de mediabox XL naar een Next mini mag in orde gemaakt worden.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Is bij deze in orde gemaakt @Roke. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Next Mini 🙂 

De Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat. 

Uitgelicht topic