fleerdebost

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox xl geen verbinding

Geen verbinding met tv.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Julian010

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Bert  schreef:

@Julian010 Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

 

Het is intussen opgelost. De mediabox serienr stond niet goed in het systeem van Ziggo. Bedankt voor je reactie. 


 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

En nog wat meer info is ook wel fijn. Nu is het wel erg gissen... Het kan ook de verbinding (HDMI kabel) tussen XL en Tv zijn.  ???

Julian010

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb hetzelfde probleem. Ik zie een grijs verbod logo en een melding dat mijn mediabox nog niet is verbonden met de interactive diensten. Volgens Ziggo staat alles goed in hun systeem. Ik krijg de online chat niet te pakken. 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Julian010 Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@fleerdebost is in een ander topic verder gegaan en niet hier in zijn eigen topic zoals geadviseerd:

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Foutmelding-err-sp-0-1-6-Horizon-mediabox/m-p/874727/highligh... 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Julian010 Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Julian010

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Bert  schreef:

@Julian010 Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

 

Het is intussen opgelost. De mediabox serienr stond niet goed in het systeem van Ziggo. Bedankt voor je reactie. 


 

Uitgelicht topic