1
Vraag
2
Reacties
TB!

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox xl err sp 0.1.6

Al enige bezig met installeren van de mediabox xl. Blijft hangen in bijwerken en err sp 0.1.6. Uit de andere berichten al de

actie genomen om profiel compleet te maken ( dit moet je maar raden, staat niet in enige installatie begeleiding ) nu het

verzoek aan Ziggo om mijn mediabox xl

te activeren.

dank

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5786Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @TB!
Het lijkt me ook verstandig een afspraak te maken. Deze heb ik voor je ingepland op do 12-05-2022 8:00-13:00 uur.
Mocht dit niet uitkomen, kun je vanavond in Mijn Ziggo je afspraak wijzigen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Heb je de stappen gevolgd die Alex hier in dit topic aangeeft >>>>  https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Nieuwe-Mediabox-XL-ERR-SP-0-1-6/td-p/108297

 

TB!
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja allemaal gedaan. Vandaar dat ik mijn eigen topic ben begonnen om mediabox te activeren. De handleiding gaat ervan uit dat je al een mediabox hebt, maar die heb ik niet. Signaal werkt goed want met oude humax kan ik gewoon kabel tv kijken. 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@TB!  schreef:

Ja allemaal gedaan. Vandaar dat ik mijn eigen topic ben begonnen om mediabox te activeren. De handleiding gaat ervan uit dat je al een mediabox hebt, maar die heb ik niet. Signaal werkt goed want met oude humax kan ik gewoon kabel tv kijken. 


De XL werkt even anders technisch gesproken dan de oude humax , het kan daarom goed zijn dat de XL niet goed online kan komen omdat er een probleem in de verbinding kan zitten.

 

Kan je wat foto's maken van hoe het een en ander aangesloten zit op de aop van Ziggo en de kabels en mogelijke splitters die zijn gebruikt ? 

TB!
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de nieuwe splitter er al ingezet. 
ton

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@TB!  schreef:

Ik heb de nieuwe splitter er al ingezet. 
ton


Ton , 

Ik zie zeer verouderde aansluit materialen en geen AOP punt ( daar waar de groene kabel binnenkomt ) 

Ik denk dan ook dat de XL niet online kan komen omdat mogelijk de retour signalen niet aankomen.

 

Hier zal het een en ander aangepast moeten gaan worden. 

 

Een monteur afspraak is zo ver ik er naar kijk de beste manier om online te komen .

 

Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info



 

 

 

TB!
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De AOp zit er wel bij dat is waar splitter in zit.

had je reactie al verwacht. Ik wacht op Ziggo voor het contact.

 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@TB!  schreef:

De AOp zit er wel bij dat is waar splitter in zit.

had je reactie al verwacht. Ik wacht op Ziggo voor het contact.

 


Ja dat zie ik , maar als de XL aangesloten zit op die 2 dubbeldozen  op de foto dan kan het daar al zeer goed mis gaan.

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5786Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @TB!
Het lijkt me ook verstandig een afspraak te maken. Deze heb ik voor je ingepland op do 12-05-2022 8:00-13:00 uur.
Mocht dit niet uitkomen, kun je vanavond in Mijn Ziggo je afspraak wijzigen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5786Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @TB!

 

We zijn weer even verder. Hoe is het gegaan na de afspraak met onze monteur?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic