Al enige bezig met installeren van de mediabox xl. Blijft hangen in bijwerken en err sp 0.1.6. Uit de andere berichten al de
actie genomen om profiel compleet te maken ( dit moet je maar raden, staat niet in enige installatie begeleiding ) nu het
verzoek aan Ziggo om mijn mediabox xl
te activeren.
dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @TB!
Het lijkt me ook verstandig een afspraak te maken. Deze heb ik voor je ingepland op do 12-05-2022 8:00-13:00 uur.
Mocht dit niet uitkomen, kun je vanavond in Mijn Ziggo je afspraak wijzigen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Heb je de stappen gevolgd die Alex hier in dit topic aangeeft >>>> https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Nieuwe-Mediabox-XL-ERR-SP-0-1-6/td-p/108297
Ja allemaal gedaan. Vandaar dat ik mijn eigen topic ben begonnen om mediabox te activeren. De handleiding gaat ervan uit dat je al een mediabox hebt, maar die heb ik niet. Signaal werkt goed want met oude humax kan ik gewoon kabel tv kijken.
@TB! schreef:
Ja allemaal gedaan. Vandaar dat ik mijn eigen topic ben begonnen om mediabox te activeren. De handleiding gaat ervan uit dat je al een mediabox hebt, maar die heb ik niet. Signaal werkt goed want met oude humax kan ik gewoon kabel tv kijken.
De XL werkt even anders technisch gesproken dan de oude humax , het kan daarom goed zijn dat de XL niet goed online kan komen omdat er een probleem in de verbinding kan zitten.
Kan je wat foto's maken van hoe het een en ander aangesloten zit op de aop van Ziggo en de kabels en mogelijke splitters die zijn gebruikt ?
Ik heb de nieuwe splitter er al ingezet.
ton
@TB! schreef:
Ik heb de nieuwe splitter er al ingezet.
ton
Ton ,
Ik zie zeer verouderde aansluit materialen en geen AOP punt ( daar waar de groene kabel binnenkomt )
Ik denk dan ook dat de XL niet online kan komen omdat mogelijk de retour signalen niet aankomen.
Hier zal het een en ander aangepast moeten gaan worden.
Een monteur afspraak is zo ver ik er naar kijk de beste manier om online te komen .
Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
De AOp zit er wel bij dat is waar splitter in zit.
had je reactie al verwacht. Ik wacht op Ziggo voor het contact.
@TB! schreef:
De AOp zit er wel bij dat is waar splitter in zit.
had je reactie al verwacht. Ik wacht op Ziggo voor het contact.
Ja dat zie ik , maar als de XL aangesloten zit op die 2 dubbeldozen op de foto dan kan het daar al zeer goed mis gaan.
Goedemorgen @TB!
Het lijkt me ook verstandig een afspraak te maken. Deze heb ik voor je ingepland op do 12-05-2022 8:00-13:00 uur.
Mocht dit niet uitkomen, kun je vanavond in Mijn Ziggo je afspraak wijzigen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.