Na verhuizing blijft onze mediabox xl offline. Heb alle stappen op de site al doorlopen maar geen verandering! Iemand suggesties.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De oorzaak is de POA-254, als je de XL direct op het AOP aansluit zal deze wel werken.
Mocht je nog een POA01B of POA01UPC hebben liggen, kan je die wel gebruiken.
Met een Mediabox Next zal de opstelling wel goed werken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Emimaxmar ,
Kan je een foto maken van het AOP?
Daarnaast kan je XL ook meestal kosteloos omgeruild worden voor een Next of Next mini, ik zou dan de Next nemen.
Helpt dit?
ik ben idd sowieso van plan de box om te ruilen want hij vreet energie.
De oorzaak is de POA-254, als je de XL direct op het AOP aansluit zal deze wel werken.
Mocht je nog een POA01B of POA01UPC hebben liggen, kan je die wel gebruiken.
Met een Mediabox Next zal de opstelling wel goed werken.
@Emimaxmar je bent een verhuizende klant. Bij problemen met de installatie, kun je gebruik maken van de Ziggo Installatiehulp. Met een monteur die als het nodig is gratis bij je langskomt en ervoor zorgt dat je internet en wifi thuis helemaal werkt.
Maak zelf een afspraak via https://www.ziggo.nl/klantenservice/monteur/monteur-kiezen#/
Dit kan tot 8 weken vanaf de verhuisdatum.
Hey @Enimaxmar en welkom hier!
Zoals Visser_ al aangeeft, is de POA-254 de boosdoener waarom jouw Mediabox XL offline blijft. Heb je intussen al contact opgenomen voor een andere splitter, een monteursafspraak en/of een vervangende mediabox?
Zo niet, laat dan hier weten wat je voorkeur heeft zodat ik je via deze weg kan helpen.
Dit werkt top. Nu nog een nieuwe media box en tis gefixt:) dankje wel!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.