1
Vraag
2
Reacties
Kim2

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox wordt warm en schakelt uit.

Hallo,

 

onze mediabox geeft sinds gisteren de melding dat deze te warm word en schakelt dan uit. Dit gebeurt ieder kwartier.

Mediabox staat helemaal vrij dus kan zijn warmte gewoon kwijt.

Wat kan ik hier aan doen? Word erg lastig tv kijken zo. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Kim2
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Televisie kijken wordt je op deze manier wel erg lastig gemaakt! Ik ben dan ook blij dat je direct even aan de spreekwoordelijke bel trekt, want het is zeker geen goed teken dat de Mediabox XL uitvalt doordat deze te warm wordt. Bij deze heb ik direct een nieuwe Mediabox XL voor je op de post gedaan. Deze wordt binnen enkele werkdagen bezorgd door Post NL. Uiteraard ontvang je per e-mail een Track en Trace zodra de zending bij Post NL is aangemeld. 

De huidige Mediabox XL mag je retourneren in de doos van de nieuwe Mediabox XL. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren en uiteraard zien we graag een update tegemoet, zodra je de nieuwe Mediabox XL hebt ontvangen en aangesloten 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Zit er stof in de roosters aan de zijkant en/of onderop de Mediabox XL?

Zo ja, zet de box van de stroom en stofzuig dit weg.

 

Zo nee, dan kan een Ziggo moderator de nodige actie ondernemen.

 

Laat hier je bevindingen weten.

Kim2
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

We hebben dit geprobeerd maar het probleem is helaas niet verholpen.

wat nu?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dan moet een Ziggo moderator zich er maar eens over buigen en zij kunnen de nodige actie ondernemen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic, in dit geval mogelijk morgen al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Kim2
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Televisie kijken wordt je op deze manier wel erg lastig gemaakt! Ik ben dan ook blij dat je direct even aan de spreekwoordelijke bel trekt, want het is zeker geen goed teken dat de Mediabox XL uitvalt doordat deze te warm wordt. Bij deze heb ik direct een nieuwe Mediabox XL voor je op de post gedaan. Deze wordt binnen enkele werkdagen bezorgd door Post NL. Uiteraard ontvang je per e-mail een Track en Trace zodra de zending bij Post NL is aangemeld. 

De huidige Mediabox XL mag je retourneren in de doos van de nieuwe Mediabox XL. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren en uiteraard zien we graag een update tegemoet, zodra je de nieuwe Mediabox XL hebt ontvangen en aangesloten 🙂

Kim2
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nieuwe mediabox ontvangen en de oude geretourneerd.

Wij kunnen weer tv kijken!

Hartelijk dank voor de snelle service!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Super om te horen @Kim2. Heel veel kijkplezier! Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan weet je de community te vinden. 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic