1
Vraag
2
Reacties
Juunvdh

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox wordt warm en geluid loopt achter

Het geluid van de tv loopt regelmatig achter op het beeld en dit lijkt samen te hangen met de mediabox die heel warm wordt. Als ik de box een tijdje uitzet om af te koelen loopt het geluid daarna weer synchroon met het beeld maar het probleem komt terug als de box weer te warm wordt. Dat de box zo vaak heel warm wordt is iets van de laatste tijd en lijkt me niet normaal. Tijd om te vervangen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Jazeker, blijven gewoon hetzelfde! De nieuwe box ga ik naar je opsturen. Je krijgt een bevestiging per mail dat er een nieuwe box naar je toe komt. 🙂 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Zit er aan de linkerkant en links onder stof in de luchtroosters?

Zo ja, stofzuig dit voorzichtig weg.

Zo nee, laat het hier weten.

Juunvdh
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee, er zit nauwelijks stof bij de roosters maar heb het toch maar weggezogen voor de zekerheid

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Juunvdh 

Ik wil @Bert niet voor de wielen rijden, maar als een stofzuiger niet heeft geholpen en de problemen blijven bestaan, dan wordt het misschien tóch tijd om afscheid van deze mediabox te nemen.

 

Voor welke andere mediabox je de Horizon Mediabox XL kunt omruilen hangt af van welk je abonnement je op dit moment hebt.

Volgens mij is dit de huidige stand van zaken en kun je zien welke mediabox bij welk abonnement wordt geleverd:

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Juunvdh

De Mediabox XL is je wat in de steek aan het laten lees ik! Een andere box lijkt mij een goede oplossing. Heb je het bericht van @Wim C. gezien? Voor dezelfde maandprijs kan ik een Mediabox Next naar je opsturen. 🙂 

Juunvdh
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Carlien, dat is wrs de beste oplossing omdat de box nog steeds heel warm wordt en het probleem zich blijft voor doen, bedankt! Ik neem aan dat de functionaliteit van de nieuwe box past bij ons huidig abonnement? 

 

Mvg - Juun

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Jazeker, blijven gewoon hetzelfde! De nieuwe box ga ik naar je opsturen. Je krijgt een bevestiging per mail dat er een nieuwe box naar je toe komt. 🙂 

Juunvdh
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt Carlien, de nieuwe box is ontvangen, geinstalleerd en werkt goed.

Deze box is trouwens een heel stuk compacter dan de Horizon die ik had 🙂

 

mvg - Juun

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic