1
Vraag
2
Reacties
Amber98

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox wordt te warm en schakelt automatisch uit.

Hi,

 

Ik heb sinds één maand een abonnement afgesloten en mijn Mediabox ontvangen. Echter valt deze sinds vrijwel het begin al uit omdat hij zegt dat hij te warm wordt. Hij staat gewoon vrij in een televisiekast en ik laat al extra de gordijnen overdag dicht zodat er geen enkel straaltje zon op kan vallen. Nog altijd blijft hij uitvallen.

Wat zou ik hier nog meer aan kunnen doen zodat hij niet telkens uitvalt en ik gewoon tv kan kijken?

 

Met vriendelijke groet,

 

Amber

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Amber98

Wat vreselijk irritant, en ook niet een al te best begin bij onze club op deze manier 😮

Ik kan 2 dingen voor je doen; 

 

1. Ik ruil de box voor een nieuw exemplaar. Uiteraard kosteloos. Dan verandert er ook niets aan je abonnement.
 

2. Ik kan de box ook proberen om te ruilen voor een Mediabox Next, door je abonnement aan te passen naar een "Next-abonnement". Nadeel is alleen dat normaliter bij deze wijziging de korting komt te vervallen. Dit wil ik voor je voorkomen want je hebt nog een heel mooie kortingsperiode voor de boeg. 
Ik durf in deze niet veel te beloven. Echter, ik kan een taak aanmaken om dit met behoud van korting aan te laten passen. Mocht dat niet kunnen blijft het zoals het is en gaan we dan alsnog voor optie 1.


Voordelen van de Next zijn oa dat het apparaat een stuk minder energie verbruikt ook is het een veel kleiner apparaat. 

Je vindt meer info via deze link; https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-next

Laat jij weten of je interesse hebt in de Next? Dan ga ik m'n best doen om dit te fiksen 😄

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Amber98 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.

Een vervelend probleem waar jijzelf niets aan kunt doen. Ik denk dat de snelste oplossing is dat een moderator dit probleem oppikt en je een andere mediabox toestuurt. Wat je ondertussen wèl kunt doen: zorg dan dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Amber98

Wat vreselijk irritant, en ook niet een al te best begin bij onze club op deze manier 😮

Ik kan 2 dingen voor je doen; 

 

1. Ik ruil de box voor een nieuw exemplaar. Uiteraard kosteloos. Dan verandert er ook niets aan je abonnement.
 

2. Ik kan de box ook proberen om te ruilen voor een Mediabox Next, door je abonnement aan te passen naar een "Next-abonnement". Nadeel is alleen dat normaliter bij deze wijziging de korting komt te vervallen. Dit wil ik voor je voorkomen want je hebt nog een heel mooie kortingsperiode voor de boeg. 
Ik durf in deze niet veel te beloven. Echter, ik kan een taak aanmaken om dit met behoud van korting aan te laten passen. Mocht dat niet kunnen blijft het zoals het is en gaan we dan alsnog voor optie 1.


Voordelen van de Next zijn oa dat het apparaat een stuk minder energie verbruikt ook is het een veel kleiner apparaat. 

Je vindt meer info via deze link; https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-next

Laat jij weten of je interesse hebt in de Next? Dan ga ik m'n best doen om dit te fiksen 😄

Amber98
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Madelon,

 

Als mijn huidige box kan worden omgeruild voor de Mediabox next met behoud van korting dan neem ik aan dat dat abonnement na mijn kortingsperiode ook duurder zal zijn dan met de Mediabox XL. Hoe veel is dit verschil? 

 

Met vriendelijke groet,

 

Amber

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Amber98


Nee hoor, in het TV start pakket is de prijs gelijk 😄 

Amber98
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Madelon, 

 

Als wij de Next kosteloos kunnen krijgen met behoud van onze kortingsperiode dan graag! Mocht dit niet mogelijk zijn, dan is een kosteloze nieuwe Mediabox XL een goede oplossing voor ons probleem.

 

Bedankt voor de service.

 

Met vriendelijke groet,

 

Amber 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Amber98

 

Helaas is de Next box in combinatie met kortingsbehoud geen mogelijkheid.

Ik heb daarom de huidige box voor je vervangen en deze zal binnen 3 werkdagen door PostNL bij je worden aangeboden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic