Hi @Amber98,
Wat vreselijk irritant, en ook niet een al te best begin bij onze club op deze manier 😮
Ik kan 2 dingen voor je doen;
1. Ik ruil de box voor een nieuw exemplaar. Uiteraard kosteloos. Dan verandert er ook niets aan je abonnement.
2. Ik kan de box ook proberen om te ruilen voor een Mediabox Next, door je abonnement aan te passen naar een "Next-abonnement". Nadeel is alleen dat normaliter bij deze wijziging de korting komt te vervallen. Dit wil ik voor je voorkomen want je hebt nog een heel mooie kortingsperiode voor de boeg.
Ik durf in deze niet veel te beloven. Echter, ik kan een taak aanmaken om dit met behoud van korting aan te laten passen. Mocht dat niet kunnen blijft het zoals het is en gaan we dan alsnog voor optie 1.
Voordelen van de Next zijn oa dat het apparaat een stuk minder energie verbruikt ook is het een veel kleiner apparaat.
Je vindt meer info via deze link; https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-next
Laat jij weten of je interesse hebt in de Next? Dan ga ik m'n best doen om dit te fiksen 😄