1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
ReneMiedema

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox wordt te heet

Sinds een paar dagen geleden schakelt mijn Mediabox zichzelf uit na de melding dat de mediabox te heet wordt en ter voorkoming van schade wordt uitgeschakeld. Er wordt geen foutcode vermeld. Het apparaat staat vrij en heeft voldoende circulatie. De mediabox voelt ook zeer heet aan. Dit gebeurt al binnen 3 kwartier na opstarten. Afkoelen en herstarten levert binnen afzienbare tijd hetzelfde op. Ik heb nu een forse ventilator voor de box gezet. In ieder geval kan ik nu een aantal uren TV kijken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @ReneMiedema

Zo te lezen heeft de mediabox zijn beste tijd gehad 😉 

Nu kunnen wij eigenlijk 2 dingen doen. Ik kan dat Mediabox XL kosteloos vervangen. Of ik kan een Mediabox Next voor je bestellen. Het bestellen is kosteloos maar het abonnement gaat dan wel met € 0,50 omhoog. 
Laat maar even weten wat jouw voorkeur heeft 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Een moderator kan de heethoofdige mediabox omruilen voor een nieuwe, die wel het hoofd koel houdt. Men komt op werkdagen (ma t/m vrij) langs de topics.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @ReneMiedema

Zo te lezen heeft de mediabox zijn beste tijd gehad 😉 

Nu kunnen wij eigenlijk 2 dingen doen. Ik kan dat Mediabox XL kosteloos vervangen. Of ik kan een Mediabox Next voor je bestellen. Het bestellen is kosteloos maar het abonnement gaat dan wel met € 0,50 omhoog. 
Laat maar even weten wat jouw voorkeur heeft 🙂

ReneMiedema
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het vreemde is, dat dit al een vervanger is van een hele oude mediabox.

Ik ga akkoord met de Media Next en de verhoging van het abonnement met €0,50.
Met vriendelijke groet, René Miedema

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Helemaal top, @ReneMiedema

Ik heb de Next bij deze voor je besteld. Per mail volgt nog even een bevestiging.