1
Vraag
2
Reacties
Leon5

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Mediabox wordt te heet en gaat uit

Mijn mediabox sluit herhaaldelijk af omdat hij te heet wordt.

De mediabox staat vrij nu vrij op de kast, en is vrijwel vrij van stof

Op advies van anderen heb ik geluisterd naar de ventilator, deze is niet te zien en zeker niet te horen.

Graag wil ik weer TV kunnen kijken.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Begrijpelijk dat je graag TV wilt kijken.  Een moderator kan je een nieuwe toesturen.

Daarvoor is het nodig dat je je postcode en huisnummer in je community-profiel vermeldt. Dit is alleen zichtbaar voor moderators en men kan dan direct de juiste gegevens raadplegen.

Bekijk in context

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @Leon5 en welkom hier, 

Ik snap dat je heel graag weer tv wilt kijken. Goed dat je zelf al hebt gezocht naar mogelijke oplossingen zo te lezen heeft dit helaas het probleem niet verholpen. Ik zorg ervoor dat er een vervangende Mediabox jouw kant op komt. Laat je weten of het hierna weer als een zonnetje werkt? 🙂 

Bekijk in context

6 Reacties 6
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Begrijpelijk dat je graag TV wilt kijken.  Een moderator kan je een nieuwe toesturen.

Daarvoor is het nodig dat je je postcode en huisnummer in je community-profiel vermeldt. Dit is alleen zichtbaar voor moderators en men kan dan direct de juiste gegevens raadplegen.

Leon5
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb de gegevens aangevuld.

Graag ontvang ik een nieuwe mediabox.

Alvast bedankt

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @Leon5 en welkom hier, 

Ik snap dat je heel graag weer tv wilt kijken. Goed dat je zelf al hebt gezocht naar mogelijke oplossingen zo te lezen heeft dit helaas het probleem niet verholpen. Ik zorg ervoor dat er een vervangende Mediabox jouw kant op komt. Laat je weten of het hierna weer als een zonnetje werkt? 🙂 

Leon5
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank je wel Mariska, zodra het knmeer weet laat ik het weten.

 

HGJansen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. Na 15 min. TV kijken gaat de mediabox uit, hij is dan erg heet. Mediabox staat op een goed geventileerde plaats. De ventilator die we voorheen wel hoorden is blijkbaar uitgevallen is blijkbaar kapot want die horen we niet meer. 

Ik zou graag een nieuwe mediabox ontvangen.

 

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @HGJansen, ik zie dat je gister al contact hebt opgenomen met 1 van mijn collega's en dat de mediabox Next je kant op komt. Heel veel plezier met de nieuwe mediabox en een fijne dag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic