Mijn mediabox sluit herhaaldelijk af omdat hij te heet wordt.
De mediabox staat vrij nu vrij op de kast, en is vrijwel vrij van stof
Op advies van anderen heb ik geluisterd naar de ventilator, deze is niet te zien en zeker niet te horen.
Graag wil ik weer TV kunnen kijken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Begrijpelijk dat je graag TV wilt kijken. Een moderator kan je een nieuwe toesturen.
Daarvoor is het nodig dat je je postcode en huisnummer in je community-profiel vermeldt. Dit is alleen zichtbaar voor moderators en men kan dan direct de juiste gegevens raadplegen.
Hey @Leon5 en welkom hier,
Ik snap dat je heel graag weer tv wilt kijken. Goed dat je zelf al hebt gezocht naar mogelijke oplossingen zo te lezen heeft dit helaas het probleem niet verholpen. Ik zorg ervoor dat er een vervangende Mediabox jouw kant op komt. Laat je weten of het hierna weer als een zonnetje werkt? 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Begrijpelijk dat je graag TV wilt kijken. Een moderator kan je een nieuwe toesturen.
Daarvoor is het nodig dat je je postcode en huisnummer in je community-profiel vermeldt. Dit is alleen zichtbaar voor moderators en men kan dan direct de juiste gegevens raadplegen.
Ik heb de gegevens aangevuld.
Graag ontvang ik een nieuwe mediabox.
Alvast bedankt
Hey @Leon5 en welkom hier,
Ik snap dat je heel graag weer tv wilt kijken. Goed dat je zelf al hebt gezocht naar mogelijke oplossingen zo te lezen heeft dit helaas het probleem niet verholpen. Ik zorg ervoor dat er een vervangende Mediabox jouw kant op komt. Laat je weten of het hierna weer als een zonnetje werkt? 🙂
Dank je wel Mariska, zodra het knmeer weet laat ik het weten.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Na 15 min. TV kijken gaat de mediabox uit, hij is dan erg heet. Mediabox staat op een goed geventileerde plaats. De ventilator die we voorheen wel hoorden is blijkbaar uitgevallen is blijkbaar kapot want die horen we niet meer.
Ik zou graag een nieuwe mediabox ontvangen.
Goedemorgen @HGJansen, ik zie dat je gister al contact hebt opgenomen met 1 van mijn collega's en dat de mediabox Next je kant op komt. Heel veel plezier met de nieuwe mediabox en een fijne dag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.