1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Combino

Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mediabox wordt heet en maakt lawaai

Hallo,

Onze mediabox wordt erg warm en tevens begint hij lawaai te maken.

Dit lijkt ons niet zo te horen, omdat we het nog niet gehad hebben.

Einde levensduur??  Gaan deze boxen maar kort mee, of hebben wij de vorige keer een gerepareerd model gekregen die er nu weer mee gaat stoppen een dezer dagen??

Hopelijk kunt U ons een antwoord geven wat wij moeten doen>

 

fam.D.v.Eunen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78321Posts
  • 5295Oplossingen
  • 23345Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8256Posts
  • 2432Oplossingen
  • 4098Likes

Hi @Combino
Het is zeker geen goed teken als de Mediabox XL behoorlijk warm wordt en daarnaast ook nog eens lawaai maakt. Dit klinkt als een probleem met de ventilator en het is dan ook goed dat je gelijk even aan de spreekwoordelijke bel trekt. 

Mijn bericht komt alleen als mosterd na de maaltijd, aangezien je zojuist contact hebt gehad met één van mijn collega's. Er is een vervangende Mediabox XL naar je onderweg. Deze wordt binnen enkele dagen kosteloos bezorgd door Post NL. Je ontvangt uiteraard een Track en Trace, zodra de zending is aangemeld bij Post NL. De huidige Mediabox XL kan retour gestuurd worden in de doos van de nieuwe Mediabox XL. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16678Posts
  • 3075Oplossingen
  • 7899Likes

De zoekfunctie al geprobeerd ?

 

Zoeken - Ziggo Community

Combino
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja zelfde klacht komt vaker voor, Media box wordt dan vervangen. bij ons ook hoop ik.

Wacht een antwoord af.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78321Posts
  • 5295Oplossingen
  • 23345Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Combino
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mijn profiel aangepast.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8256Posts
  • 2432Oplossingen
  • 4098Likes

Hi @Combino
Het is zeker geen goed teken als de Mediabox XL behoorlijk warm wordt en daarnaast ook nog eens lawaai maakt. Dit klinkt als een probleem met de ventilator en het is dan ook goed dat je gelijk even aan de spreekwoordelijke bel trekt. 

Mijn bericht komt alleen als mosterd na de maaltijd, aangezien je zojuist contact hebt gehad met één van mijn collega's. Er is een vervangende Mediabox XL naar je onderweg. Deze wordt binnen enkele dagen kosteloos bezorgd door Post NL. Je ontvangt uiteraard een Track en Trace, zodra de zending is aangemeld bij Post NL. De huidige Mediabox XL kan retour gestuurd worden in de doos van de nieuwe Mediabox XL. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂