Hallo,
Onze mediabox wordt erg warm en tevens begint hij lawaai te maken.
Dit lijkt ons niet zo te horen, omdat we het nog niet gehad hebben.
Einde levensduur?? Gaan deze boxen maar kort mee, of hebben wij de vorige keer een gerepareerd model gekregen die er nu weer mee gaat stoppen een dezer dagen??
Hopelijk kunt U ons een antwoord geven wat wij moeten doen>
fam.D.v.Eunen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Wil je sneller contact met Ziggo?
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Hi @Combino
Het is zeker geen goed teken als de Mediabox XL behoorlijk warm wordt en daarnaast ook nog eens lawaai maakt. Dit klinkt als een probleem met de ventilator en het is dan ook goed dat je gelijk even aan de spreekwoordelijke bel trekt.
Mijn bericht komt alleen als mosterd na de maaltijd, aangezien je zojuist contact hebt gehad met één van mijn collega's. Er is een vervangende Mediabox XL naar je onderweg. Deze wordt binnen enkele dagen kosteloos bezorgd door Post NL. Je ontvangt uiteraard een Track en Trace, zodra de zending is aangemeld bij Post NL. De huidige Mediabox XL kan retour gestuurd worden in de doos van de nieuwe Mediabox XL. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ja zelfde klacht komt vaker voor, Media box wordt dan vervangen. bij ons ook hoop ik.
Wacht een antwoord af.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Wil je sneller contact met Ziggo?
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Mijn profiel aangepast.
Hi @Combino
Het is zeker geen goed teken als de Mediabox XL behoorlijk warm wordt en daarnaast ook nog eens lawaai maakt. Dit klinkt als een probleem met de ventilator en het is dan ook goed dat je gelijk even aan de spreekwoordelijke bel trekt.
Mijn bericht komt alleen als mosterd na de maaltijd, aangezien je zojuist contact hebt gehad met één van mijn collega's. Er is een vervangende Mediabox XL naar je onderweg. Deze wordt binnen enkele dagen kosteloos bezorgd door Post NL. Je ontvangt uiteraard een Track en Trace, zodra de zending is aangemeld bij Post NL. De huidige Mediabox XL kan retour gestuurd worden in de doos van de nieuwe Mediabox XL. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.