1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Joos1106

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Mediabox valt uit

Sinds vandaag schakelt de mediabox ineens uit. Ik zie helemaal geen code, stroom valt helemaal weg. 

De box staat al jaren op deze plek en nog nooit eerder dit probleem gehad.

Heb met de stofzuiger de ventilatoropening schoon gemaakt. Heb de stroom er een tijdje afgehaald. Maar helaas, hij leek het te doen, maar viel binnen een minuut weer uit. Doet helemaal niets meer.

De oplossingen die in dit forum staan werken niet. Dus denk dat de box aan vervanging toe is?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9634Posts
  • 1121Oplossingen
  • 4377Likes

Hi @Joos1106,

Wat zuur dat de Mediabox opeens wegvalt! Ik zie inderdaad dat je deze al enige tijd hebt, dus mogelijk heeft hij z'n beste tijd gehad. Voor het vervangen ervan, heb ik ook de mogelijkheid om je een Mediabox Next te sturen. Dit is een nieuwer model met o.a. 4K-mogelijkheid. Dit heeft echter óók tot gevolg dat je direct een nieuw modem van ons krijgt, iets dat al wel op de planning staat, gezien deze ook al wat ouder is. De kosten en je pakket blijven verder gelijk.

Ik hoor graag van je!

Bekijk in context

11 Reacties 11
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10325Posts
  • 597Oplossingen
  • 2936Likes

welke mediabox heb je ?

Joos1106
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb een UPC Mediabox HD.

Joos1106
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

UPC Mediabox HD

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78362Posts
  • 5298Oplossingen
  • 23364Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9634Posts
  • 1121Oplossingen
  • 4377Likes

Hi @Joos1106,

Wat zuur dat de Mediabox opeens wegvalt! Ik zie inderdaad dat je deze al enige tijd hebt, dus mogelijk heeft hij z'n beste tijd gehad. Voor het vervangen ervan, heb ik ook de mogelijkheid om je een Mediabox Next te sturen. Dit is een nieuwer model met o.a. 4K-mogelijkheid. Dit heeft echter óók tot gevolg dat je direct een nieuw modem van ons krijgt, iets dat al wel op de planning staat, gezien deze ook al wat ouder is. De kosten en je pakket blijven verder gelijk.

Ik hoor graag van je!

Joos1106
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hoi Alex! Dat zou heel fijn zijn. Ik neem aan dat er een stappenplan bij zit hoe dit te vervangen? Ik ben altijd blij als het allemaal weer werkt 😃

Wanneer zou ik het kunnen verwachten?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9634Posts
  • 1121Oplossingen
  • 4377Likes

Yes, uiteraard! En als je er niet uitkomt, zitten wij (of uiteindelijk een monteur) voor je klaar om te helpen 🙂

Wat nog goed is om te weten: TV Gemist wat je op dit moment op de UPC Mediabox hebt wordt vervangen voor 2 dagen Replay TV. Bij de eerder genoemde link, lees je verder alles over de mogelijkheden.

Binnen 5 werkdagen heb je alles in huis, met een beetje geluk deze week nog. Je ontvangt een Track&Trace zodra het onderweg is.

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10325Posts
  • 597Oplossingen
  • 2936Likes

de UPC Mediabox HD is dat een mediabox met ingebouwde harde schijf ?

in dat geval vervalt ook de opname mogelijkheid wegens dat opname niet is inbegrepen bij tv start

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78362Posts
  • 5298Oplossingen
  • 23364Likes

@anoniemforum Ik vermoed dat het deze mediabox is: Pace DCR-7111 Standaard Mediabox | Klantenservice | Ziggo

Deze heeft geen harde schijf.

Joos1106
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Goedemorgen, bij mijn weten heeft onze huidige mediabox geen opname mogelijkheid. Bedankt voor het meedenken!

Joos1106
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Nieuwe mediabox ontvangen en aangesloten. Verliep helemaal goed, blij dat het is opgelost. Dank voor je hulp!