Sinds vandaag schakelt de mediabox ineens uit. Ik zie helemaal geen code, stroom valt helemaal weg.
De box staat al jaren op deze plek en nog nooit eerder dit probleem gehad.
Heb met de stofzuiger de ventilatoropening schoon gemaakt. Heb de stroom er een tijdje afgehaald. Maar helaas, hij leek het te doen, maar viel binnen een minuut weer uit. Doet helemaal niets meer.
De oplossingen die in dit forum staan werken niet. Dus denk dat de box aan vervanging toe is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Joos1106,
Wat zuur dat de Mediabox opeens wegvalt! Ik zie inderdaad dat je deze al enige tijd hebt, dus mogelijk heeft hij z'n beste tijd gehad. Voor het vervangen ervan, heb ik ook de mogelijkheid om je een Mediabox Next te sturen. Dit is een nieuwer model met o.a. 4K-mogelijkheid. Dit heeft echter óók tot gevolg dat je direct een nieuw modem van ons krijgt, iets dat al wel op de planning staat, gezien deze ook al wat ouder is. De kosten en je pakket blijven verder gelijk.
Ik hoor graag van je!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welke mediabox heb je ?
Ik heb een UPC Mediabox HD.
UPC Mediabox HD
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Hi @Joos1106,
Wat zuur dat de Mediabox opeens wegvalt! Ik zie inderdaad dat je deze al enige tijd hebt, dus mogelijk heeft hij z'n beste tijd gehad. Voor het vervangen ervan, heb ik ook de mogelijkheid om je een Mediabox Next te sturen. Dit is een nieuwer model met o.a. 4K-mogelijkheid. Dit heeft echter óók tot gevolg dat je direct een nieuw modem van ons krijgt, iets dat al wel op de planning staat, gezien deze ook al wat ouder is. De kosten en je pakket blijven verder gelijk.
Ik hoor graag van je!
Hoi Alex! Dat zou heel fijn zijn. Ik neem aan dat er een stappenplan bij zit hoe dit te vervangen? Ik ben altijd blij als het allemaal weer werkt 😃
Wanneer zou ik het kunnen verwachten?
Yes, uiteraard! En als je er niet uitkomt, zitten wij (of uiteindelijk een monteur) voor je klaar om te helpen 🙂
Wat nog goed is om te weten: TV Gemist wat je op dit moment op de UPC Mediabox hebt wordt vervangen voor 2 dagen Replay TV. Bij de eerder genoemde link, lees je verder alles over de mogelijkheden.
Binnen 5 werkdagen heb je alles in huis, met een beetje geluk deze week nog. Je ontvangt een Track&Trace zodra het onderweg is.
de UPC Mediabox HD is dat een mediabox met ingebouwde harde schijf ?
in dat geval vervalt ook de opname mogelijkheid wegens dat opname niet is inbegrepen bij tv start
@anoniemforum Ik vermoed dat het deze mediabox is: Pace DCR-7111 Standaard Mediabox | Klantenservice | Ziggo
Deze heeft geen harde schijf.
Goedemorgen, bij mijn weten heeft onze huidige mediabox geen opname mogelijkheid. Bedankt voor het meedenken!
Nieuwe mediabox ontvangen en aangesloten. Verliep helemaal goed, blij dat het is opgelost. Dank voor je hulp!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.