1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Sannie_Home

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox te warm na software update en schakelt uit

Na de afgelopen software update van mijn mediabox XL schakelt deze zichzelf regelmatig uit.

Het apparaat geeft nu dagelijks aan dat hij te warm wordt en schakelt zichtzelf uit. Dit gebeurt soms al na 15 minuten TV kijken. De mediabox zit in een open ruimte dus koeling genoeg.

Ik lees in de ziggo community dat meer gebruikers het zelfde probleem hebben.

Graag zou ik van ziggo een vervangende/goed werkende mediabox XL   willen ontvange.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @Sannie_Home 

Wat irritant dat de box continu reset omdat deze te warm wordt. Dit kan natuurlijk niet en ik heb dan ook direct actie ondernomen. Er is een andere box naar je onderweg 🙂 Per mail krijg je nog even een bevestiging.

Laat je even weten of het gelukt is met aansluiten en of het beter gaat? 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78276Posts
  • 5293Oplossingen
  • 23328Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @Sannie_Home 

Wat irritant dat de box continu reset omdat deze te warm wordt. Dit kan natuurlijk niet en ik heb dan ook direct actie ondernomen. Er is een andere box naar je onderweg 🙂 Per mail krijg je nog even een bevestiging.

Laat je even weten of het gelukt is met aansluiten en of het beter gaat? 🙂

Sannie_Home
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de nieuwe mediabox XL ontvangen en eenvoudig kunnen installeren. Tot nu toe lijkt de nieuwe mediabox goed te werken en lijkt het probleem van de oude mediabox (uitval door warmte) niet op te treden.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Dat is fantastisch nieuws 🙂 Fijn dat het installeren van de box zo eenvoudig ging en het probleem is verholpen. Thnx voor je update!