mbettinger

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox te warm en schakelt zichzelf uit

Sinds maandag 9 januari ontvangen wij al na enkele minuten tv kijken de melding dat de mediabox te warm is en dan schakelt de box zichzelf uit. De mediabox staat op een plek waar voldoende ventilatie is. In de afgelopen jaren hebben we deze melding dan ook nooit ontvangen en nu ontvangen we de melding elke keer als we tv willen kijken. Op 9 januari is er blijkbaar ook onderhoudswerk verricht, wellicht dat het hieraan gekoppeld is. De standaard zaken zoals een reset hebben we reeds geprobeerd. Hoe kunnen we deze problemen verhelpen? Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mbettinger, welkom hier!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Het klinkt alsof de Mediabox XL aan het einde van zijn Latijn is. Vermoedelijk is de ventilator in de Mediabox XL kapot, want dat verklaart waarom de Mediabox XL erg warm wordt en vervolgens uit veiligheidsoverwegingen uitschakelt. 

Ik wil je dan ook graag een nieuwe mediabox aanbieden. Binnen jouw pakket heb je de mogelijkheid om te kiezen voor een Mediabox Next of Next Mini. Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Op deze pagina vind je een handig overzicht je in één oogopslag alle verschillen en opties tussen deze mediaboxen ziet. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Het kan zo maar zijn dat de XL soort van de geest heeft gegeven........ik zal deze even onder de aandacht brengen van het mod team

 

Mogelijk krijg je aan aanbod voor een NEXT of een Next mini van Ziggo , die zijn veel goedkoper in energiegebruik en kunnen 4 k aanbieden op je TV als je een 4 K toestel hebt 😉 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mbettinger, welkom hier!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Het klinkt alsof de Mediabox XL aan het einde van zijn Latijn is. Vermoedelijk is de ventilator in de Mediabox XL kapot, want dat verklaart waarom de Mediabox XL erg warm wordt en vervolgens uit veiligheidsoverwegingen uitschakelt. 

Ik wil je dan ook graag een nieuwe mediabox aanbieden. Binnen jouw pakket heb je de mogelijkheid om te kiezen voor een Mediabox Next of Next Mini. Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Op deze pagina vind je een handig overzicht je in één oogopslag alle verschillen en opties tussen deze mediaboxen ziet. Ik zie je bericht graag tegemoet!

mbettinger
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond Cecilia,

Hartelijk dank voor de snelle reactie.

Graag zouden we dan voor de Mediabox Next gaan.

Alvast hartelijk dank!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mbettinger, goedemorgen!
Bij deze is de Mediabox Next voor je aangevraagd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail en de Mediabox Next wordt spoedig bezorgd door Post NL. Jouw huidige Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat 🙂

Uitgelicht topic