Mikedeventer
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox te heet

Hallo, onze mediabox wordt sinds een aantal weken elke x te warm.. we hebben hem al die tijd op de zelfde plek gehad boven op het kastje bij de televisie. Eerst was er niets aan de hand en opeens gaat die om de 15/30 min uit omdat die te warm word en maakt hij ook veel lawaai. Hij is nadat die steeds uitviel ook al schoongemaakt maar ook dat hielp niet. Wat kan ik nog doen zodat het opgelost gaat worden. De maanden er voor was er ook niets aan de hand . Dus hopelijk kan dit worden opgelost.

 

Met vriendelijke groet,

 

Mike

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Goedemiddag @Mikedeventer,

Welkom op de Community! De aanleiding is natuurlijk wel minder. Frustrerend dat de box ineens zo warm wordt, dat deze spontaan uitvalt. Dat moet je natuurlijk niet hebben als je net in je favoriete serie of sportwedstrijd zit. 

Tijd voor actie dus! Ik zie gelukkig dat je inderdaad al je gegevens in je Community profiel hebt staan. Dat is top, moderators kunnen dat alleen inzien. Om het probleem te fiksen stuur ik kosteloos een nieuwe box naar je toe. PostNL bezorgt deze zo snel mogelijk, alvast veel plezier daarvan!

Laat je weten hoe tv kijken gaat als je deze nieuwe box hebt aangesloten?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49238Posts
  • 3019Oplossingen
  • 10991Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Mikedeventer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Volgens mij staan al mijn gegevens er in?

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Goedemiddag @Mikedeventer,

Welkom op de Community! De aanleiding is natuurlijk wel minder. Frustrerend dat de box ineens zo warm wordt, dat deze spontaan uitvalt. Dat moet je natuurlijk niet hebben als je net in je favoriete serie of sportwedstrijd zit. 

Tijd voor actie dus! Ik zie gelukkig dat je inderdaad al je gegevens in je Community profiel hebt staan. Dat is top, moderators kunnen dat alleen inzien. Om het probleem te fiksen stuur ik kosteloos een nieuwe box naar je toe. PostNL bezorgt deze zo snel mogelijk, alvast veel plezier daarvan!

Laat je weten hoe tv kijken gaat als je deze nieuwe box hebt aangesloten?

Bekijk in context

Mikedeventer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thanks voor de snelle reactie en service! Hopelijk gaat dat het oplossen!

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Graag gedaan, een oplossing is natuurlijk de insteek hiervan 🙂

Uitgelicht topic