Southpaw

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox te heet

Mijn Horizon Mediabox ging af en toe uit omdat hij te heet zou zijn geworden. Hij staat helemaal vrij en is regelmatig uitgezogen/schoongeblazen.

De laatste week gaat hij een aantal malen per dag uit, dus dat is niet meer werkbaar.

Ik ontvang graag een vervangende box + afstandsbediening.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Southpaw, welkom hier! 

 

Het moet niet de bedoeling zijn dat de box zichzelf bijna opblaast. Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik denk ook dat je een nieuwe box nodig hebt en regel dat graag voor je! 

De order om een nieuwe box bij je te krijgen heb ik zojuist aangemaakt. Deze wordt zo snel mogelijk verzonden, waar je netjes een Track & Trace code voor krijgt. De oude box, die je nu hebt staan, moet straks naar Ziggo terug. Daarvoor krijg je instructies per mail opgestuurd! 

 

Heb je verder nog vragen, stel ze dan gerust.

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

een moderator kan de mediabox xl kosteloos omruilen voor een nieuwe mediabox xl 

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Southpaw
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank, gedaan.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Southpaw, welkom hier! 

 

Het moet niet de bedoeling zijn dat de box zichzelf bijna opblaast. Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik denk ook dat je een nieuwe box nodig hebt en regel dat graag voor je! 

De order om een nieuwe box bij je te krijgen heb ik zojuist aangemaakt. Deze wordt zo snel mogelijk verzonden, waar je netjes een Track & Trace code voor krijgt. De oude box, die je nu hebt staan, moet straks naar Ziggo terug. Daarvoor krijg je instructies per mail opgestuurd! 

 

Heb je verder nog vragen, stel ze dan gerust.

Uitgelicht topic