1
Vraag
2
Reacties
Mikedeventer

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox te heet

Hallo, onze mediabox wordt sinds een aantal weken elke x te warm.. we hebben hem al die tijd op de zelfde plek gehad boven op het kastje bij de televisie. Eerst was er niets aan de hand en opeens gaat die om de 15/30 min uit omdat die te warm word en maakt hij ook veel lawaai. Hij is nadat die steeds uitviel ook al schoongemaakt maar ook dat hielp niet. Wat kan ik nog doen zodat het opgelost gaat worden. De maanden er voor was er ook niets aan de hand . Dus hopelijk kan dit worden opgelost.

 

Met vriendelijke groet,

 

Mike

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Mikedeventer,

Welkom op de Community! De aanleiding is natuurlijk wel minder. Frustrerend dat de box ineens zo warm wordt, dat deze spontaan uitvalt. Dat moet je natuurlijk niet hebben als je net in je favoriete serie of sportwedstrijd zit. 

Tijd voor actie dus! Ik zie gelukkig dat je inderdaad al je gegevens in je Community profiel hebt staan. Dat is top, moderators kunnen dat alleen inzien. Om het probleem te fiksen stuur ik kosteloos een nieuwe box naar je toe. PostNL bezorgt deze zo snel mogelijk, alvast veel plezier daarvan!

Laat je weten hoe tv kijken gaat als je deze nieuwe box hebt aangesloten?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Mikedeventer
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Volgens mij staan al mijn gegevens er in?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Mikedeventer,

Welkom op de Community! De aanleiding is natuurlijk wel minder. Frustrerend dat de box ineens zo warm wordt, dat deze spontaan uitvalt. Dat moet je natuurlijk niet hebben als je net in je favoriete serie of sportwedstrijd zit. 

Tijd voor actie dus! Ik zie gelukkig dat je inderdaad al je gegevens in je Community profiel hebt staan. Dat is top, moderators kunnen dat alleen inzien. Om het probleem te fiksen stuur ik kosteloos een nieuwe box naar je toe. PostNL bezorgt deze zo snel mogelijk, alvast veel plezier daarvan!

Laat je weten hoe tv kijken gaat als je deze nieuwe box hebt aangesloten?

Mikedeventer
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thanks voor de snelle reactie en service! Hopelijk gaat dat het oplossen!

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Graag gedaan, een oplossing is natuurlijk de insteek hiervan 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic