1
Vraag
2
Reacties
Okatap

Level 3
  • 11Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Mediabox te heet

Vandaag heb ik een nieuwe mediabox ontvangen omdat de oude defect is.

De nieuwe start traag op terwijl ik de standaard snelle functie heb gekozen.

Na zo'n 25 minuten schakelt de box uit I.v.m. oververhitting.

Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar hij blijft uitschakelen ook na langere tijd uitschakelen.

De box staat op dezelfde plaats als de oude en ik heb de folie van de box werwijderd.

Ik zit nu al meerdere dagen zonder mediabox erg vervelend. 

Groet,

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Okatap
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Inmiddels telefonisch contact opgenomen er wordt weer een nieuwe mediabox verzonden. 

Bekijk in context

Okatap
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

De 3e mediabox mogen ontvangen en werkt nu naar behoren ik ga er vanuit dat mijn klacht is opgelost.

Bekijk in context

Okatap
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Ja hoor alles weer helemaal in orde.

Bekijk in context

15 Reacties 15
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Okatap

 

Ontzettend vervelend dat je met de nieuwe box zo weinig succes hebt tot nu toe! Ik kan mij voorstellen dat dit erg teleurstellend is en dat hier iets aan moet gebeuren. Ik schiet je graag te hulp. 

 

Dat de box met een oververhittingsmelding uitvalt is alles behalve goed. Dat zou niet mogen gebeuren. Ik denk dan ook dat er ergens in de box een defect zit, waar de trage start en die oververhittingsmelding vandaan komt. Ik wil dan ook graag de mediabox voor je vervangen voor een nieuwe. Het is lullig dat dit nu op zulk kort termijn 2 keer moet plaats vinden, maar ik ben er wel van overtuigd dat ik deze box niet kan redden voor je. 

De nieuwe box is naar je onderweg en deze krijg je zo snel mogelijk geleverd via PostNL. De andere 2 boxen die je nu thuis hebt, moeten naar ons retour (als je de oude nog niet retour had gestuurd). 

 

Heb je hier nog vragen over, stel ze dan gerust!

Okatap
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Dankjewel Bert voor je bericht.

Okatap
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb inmiddels de nieuwe mediabox ontvangen en deze in tegenstelling tot de vorige box in een mum van tijd geïnstalleerd. 

Helaas de markering als oplossing weggehaald I.v.m. ontzettend veel lawaai van de mediabox. Ook als de mediabox niet aan staat. 

Ik durf de mediabox dus net zoals de vorige niet aan te laten staan I.v.m. brandgevaar. 

Hierbij een link naar een opname van het geluid ik weet niet of dat hier werkt.

https://photos.app.goo.gl/ophQE2Zm8KJptCTZ8

 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Okatap  schreef:

...I.v.m. ontzettend veel lawaai van de mediabox. Ook als de mediabox niet aan staat. 

Ik durf de mediabox dus net zoals de vorige niet aan te laten staan I.v.m. brandgevaar...


Eigenlijk is het toch te triest voor woorden, dat Ziggo 2 nieuwe ( kuch ) Mediaboxen XL opstuurt en beide niet goed zijn. Ondertussen zit de klant met de ellende en duurt het verhelpen zo onnodig lang.

De vraag is natuurlijk ook, waar komen de beide defecte Mediaboxen vandaan én waar gaan ze straks heen? Eigenlijk moet Ziggo deze beide Mediaboxen gewoon dumpen in de milieustraat. Op geruimd staat netjes !!!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Okatap Mogelijk komt morgen al een Ziggo moderator hier langs.

Okatap
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Volgens mij worden de xl boxen niet meer nieuw geleverd dus krijg je een refurbished apparaat niks mis  mee mits voldoende gecontroleerd.

Krijg nu wel de indruk naar een next abonnement gedwongen te worden.

Okatap
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Dat hoop ik telefonische helpdesk vraagt of de bekabeling misschien misschien verouderd is, zeer ondeskundig. 

Telefonische helpdesk is toch  echt het slechte van Ziggo.

Okatap
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Inmiddels telefonisch contact opgenomen er wordt weer een nieuwe mediabox verzonden. 

Okatap
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

De 3e mediabox mogen ontvangen en werkt nu naar behoren ik ga er vanuit dat mijn klacht is opgelost.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Okatap , fijn om te lezen dat je melding is opgelost. Het blijft een erg vreemde situatie dat je tegen dit probleem bleef aanlopen. Dit mag namelijk niet te vaak voorkomen.

Mocht je in de toekomst weer de hulp kunnen gebruiken van onze Community leden, maak dan gerust weer een nieuw topic aan.

Cool1946

Level 12
  • 651Posts
  • 16Oplossingen
  • 301Likes

Ook hier is  -Wie van de drie- teruggekeerd  😀

  • Nand Baert (1963-1967), (AVRO)
  • Pim Jacobs (1967-1968), (AVRO)
  • Herman Emmink (1971-1982), (AVRO)
  • Flip van der Schalie (1983), (AVRO)
  • Fred Oster (1985), (AVRO)
  • Caroline Tensen (1991), (RTL 4)
  • Rob van Hulst (1994), (AVRO)
  • Jos Kuijer (1995-1996), (AVRO)
  • Ziggo (2021- ----)
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Cool1946 Oef, de derde Mediabox al in gebruik. Laat je weten of deze volledig naar wens werkt?

Okatap
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Ja hoor alles weer helemaal in orde.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Okatap Top, dat is fijn om te lezen! Laat het gerust weten als we verder nog iets voor je kunnen betekenen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic