1
Vraag
2
Reacties
Rnatpluijmen

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox schakelt uit door te warm worden

Sinds 2 dagen schakelt mijn Mediabox zichzelf regelmatig al binnen 15 min. uit tgv oververhitting. Box staat vrij en wordt regelmatig afgestoft. Ik kan helaas niet meer fatsoenlijk tv kijken. Ik zie op het forum dat dit waarschijnlijk komt door een defecte Mediabox? Zijn er nog andere mogelijke oorzaken hiervoor aan te wijzen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56637Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13587Likes

Ik vermoed van niet als hij vrij staat en stofvrij is.

Ziggo zal je mogelijk een andere Mediabox XL sturen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56637Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13587Likes

Ik vermoed van niet als hij vrij staat en stofvrij is.

Ziggo zal je mogelijk een andere Mediabox XL sturen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Rnatpluijmen
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt  voor de snelle reactie Bert. Wanneer word ik hierover geïnformeerd mbt het sturen van een mogelijke nieuwe box?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56637Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13587Likes

Morgen komt er hier een Ziggo moderator in dit topic.

Peter20

Stamgast
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Aan de zijkant zit een ventilatieopening even met stofzuiger schoonzuigen zit waarschijnlijk vol met stof waardoor die warm wordt.

Hoop dat dit je helpt

Groet

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56637Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13587Likes

Ah, goeie tip @Peter20, niet aan gedacht vanwege de zin: "Box staat vrij en wordt regelmatig afgestoft."

Ook aan de onderkant zitten luchtroosters.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 791Posts
  • 115Oplossingen
  • 202Likes

Hallo @Rnatpluijmen , het is geen goed teken dat de mediabox zoveel lawaai maakt. 

Ondanks dat er twijfel is over het stofzuigen van de ventilatieroosters, heb ik toch voor de zekerheid wel al een nieuwe mediabox XL voor je aangevraagd. Dan weten we zeker dat er geen blijvend technisch defect zit in de mediabox door eventuele verstopte ventilatieroosters. Deze mediabox ontvang je binnen een paar dagen van mij per post. Zodra je deze binnen hebt, kun je deze gelijk installeren. Let bij de installatie trouwens op je 'geplande / nog niet opgenomen programma`s (!).

De huidige mediabox wil ik wel graag terug. Daarvoor krijg je retour instructies. 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 791Posts
  • 115Oplossingen
  • 202Likes

Goedemorgen @Rnatpluijmen

Hoe bevalt de nieuwe mediabox? 
Als je hierover nog aanvullende vragen hebt aan onze Community leden, laat het ons dan gerust weten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic