1
Vraag
2
Reacties
yas

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Mediabox schakelt uit door oververhitting

Mijn Mediabox XL schakelt zichzelf uit door oververhitting. Hij staat vrij in de ruimte. Ik heb hem uitgeblazen, ontkoppeld en op extra pootjes gezet om de onderkant ook ruimte te geven. Niets helpt. Hij schakelt zich de laatste dagen steeds sneller uit.

 

Ik lees dat het mogelijk is om een nieuwe Mediabox te ontvangen. Ik zou hier graag voor in aanmerking komen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronald1955

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

@Jamyla

 

Sluit het topic maar hoor, ik heb nu, sinds 2,5 week, een box (na 3 wisselingen) die het geen problemen geeft.

Groet, Ronald.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Zo te lezen heb je alle gangbare acties ondernomen om het probleem van oververhitting te verhelpen.

Mijn advies is daarom Ziggo te verzoeken om vervanging van je MediaboxXL.

Dat biedt je gelijk het voordeel dat je een XL zal ontvangen met de nieuwe software.

Vraag tevens om een nieuwe AB, want die is heel ergonomisch met spraakherkenning + verlichting.

yas
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor je feedback. Ik ga contact met Ziggo opnemen.

Ronald1955

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Mijn Mediabox XL kon de update naar 4.32 niet aan en werd te heet. Toen kreeg ik er één opgestuurd die niet wilde installeren. Vanmiddag (24-6) kreeg ik een nieuwe en die werd ook weer te warm. Overmorgen zal de volgende wel komen. Ben benieuwd hoe die zich houdt.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Ronald1955 dat klinkt allemaal niet zo best zeg! 😞

Houd je ons op de hoogte? Dan kunnen we altijd nog bijspringen!

Ronald1955

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Oké.

Ronald1955

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Even afkloppen, maar de 'zaterdag box' (ik denk refurbished, SMT-G7401/XEN) doet het al 2 dagen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5788Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@Ronald1955

 

We zijn inmiddels 2 weken verder, en ik ben erg benieuwd naar je bevindingen. Het zou top zijn als het nu helemaal in kannen en kruiken is en we je topic kunnen sluiten. Maar, dit zie ik eerst graag vanuit jou bevestigd 🙂

Ronald1955

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

@Jamyla

 

Sluit het topic maar hoor, ik heb nu, sinds 2,5 week, een box (na 3 wisselingen) die het geen problemen geeft.

Groet, Ronald.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic