Hoi,
Sinds een paar dagen kunnen wij niet meer dan een half uur tv kijken voor de mediabox uitvalt met de melding dat hij oververhit is. Ik heb hem al schoon gemaakt en op een goed geventileerde plek staan. Helaas mag dat niet baten. Kunnen jullie me hier bij helpen?
Met vriendelijke groet,
Martijn
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @MartjinBroek!
Ik help je aan een Mediabox Next! Ik stuur eentje naar je op. Binnen 2-5 werkdagen krijg je de nieuwe box opgestuurd!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @MartijnBroek
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Of je een Mediabox XL kunt omruilen voor een Mediabox Next hangt af van welk je TV-abonnement je op dit moment hebt.
Volgens mij is dit op dit moment de huidige stand van zaken
In verband met de huidige drukte kán het zijn dat een moderator wat later contact opneemt.
Bedankt voor je reactie. Daar had ik ook al naar gekeken. Maar als ik mijn producten aanpas en TV-complete kies dan staat er nog steeds een Mediabox XL in de lijst. Zou inderdaad graag een Next willen.
Hi @MartjinBroek!
Ik help je aan een Mediabox Next! Ik stuur eentje naar je op. Binnen 2-5 werkdagen krijg je de nieuwe box opgestuurd!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.