1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
MartijnBroek

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox oververhit

Hoi,

Sinds een paar dagen kunnen wij niet meer dan een half uur tv kijken voor de mediabox uitvalt met de melding dat hij oververhit is. Ik heb hem al schoon gemaakt en op een goed geventileerde plek staan. Helaas mag dat niet baten. Kunnen jullie me hier bij helpen?

Met vriendelijke groet,

Martijn

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2827Posts
  • 300Oplossingen
  • 1360Likes

Hi @MartjinBroek! 

Ik help je aan een Mediabox Next! Ik stuur eentje naar je op. Binnen 2-5 werkdagen krijg je de nieuwe box opgestuurd! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6550Posts
  • 239Oplossingen
  • 5145Likes

Dag @MartijnBroek 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

Of je een Mediabox XL kunt omruilen voor een Mediabox Next hangt af van welk je TV-abonnement je op dit moment hebt.

Volgens mij is dit op dit moment de huidige stand van zaken

In verband met de huidige drukte kán het zijn dat een moderator wat later contact opneemt.

MartijnBroek
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie. Daar had ik ook al naar gekeken. Maar als ik mijn producten aanpas en TV-complete kies dan staat er nog steeds een Mediabox XL in de lijst. Zou inderdaad graag een Next willen.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2827Posts
  • 300Oplossingen
  • 1360Likes

Hi @MartjinBroek! 

Ik help je aan een Mediabox Next! Ik stuur eentje naar je op. Binnen 2-5 werkdagen krijg je de nieuwe box opgestuurd!