Sinds een paar dagen kunnen wij niet meer dan een half uur tv kijken voor de mediabox uitvalt met de melding dat hij oververhit is. Ik heb hem al schoon gemaakt en op een goed geventileerde plek staan. Helaas mag dat niet baten. Kunnen jullie me hier bij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @s.vanluinen , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt en dat je geljk zoveel hulp krijgt van onze leden.
Niemand zit te wachten op een overhitte mediabox XL. Deze moet inderdaad omgeruild worden. Op dit moment zijn we bezig met het aanpassen van deze abonnementen naar onze Next variant. Je ontvangt hierbij onze mediabox Next. Deze Next is kleiner en energiezuiniger dan je huidige XL.
Zal ik je huidige pakket gelijk omzetten naar ons Next variant voor dezelfde prijs? Dan wordt de Next binnen een paar dagen bij je bezorgd. Uiteraard zonder extra kosten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @s.vanluinen ,
Het gaat om een XL neem ik aan?
Dan dient deze vervangen te worden, je hebt de keus tussen nieuwe XL, next en next mini.Ik zou voor de next gaan, dan zit je eigenlijk altijd goed en die is veel energie zuiniger dan de XL.Een moderator kan dit regelen.
Alleen is wel een Ziggo internet abonnement vereist voor de Next en Next mini.
Een moderator kan je hiermee helpen. Men komt op werkdagen langs de topics, soms zelfs eerder.
Om het maken van een keuze te vergemakkelijken:
https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Mediabox-Next-of-Mediabox-Next-Mini/m-p/1087025#M123768
NOOT; de keuze kan later niet ongedaan worden gemaakt.
Laat je keuze hier maar weten.
Hallo @s.vanluinen , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt en dat je geljk zoveel hulp krijgt van onze leden.
Niemand zit te wachten op een overhitte mediabox XL. Deze moet inderdaad omgeruild worden. Op dit moment zijn we bezig met het aanpassen van deze abonnementen naar onze Next variant. Je ontvangt hierbij onze mediabox Next. Deze Next is kleiner en energiezuiniger dan je huidige XL.
Zal ik je huidige pakket gelijk omzetten naar ons Next variant voor dezelfde prijs? Dan wordt de Next binnen een paar dagen bij je bezorgd. Uiteraard zonder extra kosten.
Beste Meindert,
Wat fijn om op deze manier ook contact hierover te kunnen hebben. Je mag ons abbo kostenloos omzetten en dan zie wij de mediabox next graag tegemoet.
Mvg
Sonja
@s.vanluinen Bij deze heb ik de Mediabox Next kosteloos voor je aangevraagd. Een bevestiging volgt nog per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw nieuwe mediabox. Jouw oververhitte Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat 🙂
Alvast veel (kijk)plezier gewenst met jouw nieuwe mediabox!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.